New World

4 november 2011
36
7
28
Skulle va riktigt kul och få ihop ett gäng!

Finns det något intresse för New World?

9 december 2012
931
90
88
Ser verkligen intressant ut.
Har inte hört något om detta tidigare.
Gillar att dom har opt-in vad gäller pvp då jag är kass på sånt och inte gillar det :D

4 november 2011
36
7
28
Ser verkligen intressant ut.
Har inte hört något om detta tidigare.
Gillar att dom har opt-in vad gäller pvp då jag är kass på sånt och inte gillar det :D
Det är en fläskig budget som har lagts ner på spelet och av det jag har spelat gillade jag väldigt mycket. Mer än så får jag inte säga.

Ja jag gillar att dom tog beslutet med opt in pvp. Du bidrar självklart mer till din faction om du slår igång pvp och värvar pvp-quest i byn som bidrar poäng till din faction samtidigt som du även plockar på dig pve-quest. Men oavsett så gillar jag att man får möjligheten att få välja. Full loot open pvp skulle jag aldrig orka med, det märkte jag med Last Oasis.

1 september 2011
2.816
120
158
Helt klart nyfiken, och MMO nörden i mig kommer säkert övertala mig att prova det iaf :)

• Like
Reactions: Raza
9 december 2012
931
90
88
Skrev det aldrig men jag pre-ordered också :D
Märkte också att det bara är riktigt gamla Ruthless rävar som skrivit i den här tråden :D :D

• Like
Reactions: Raza
3 juli 2013
284
38
73
Fan vad kul om vi blir ett gäng som ska köra :) Jag kommer med minst en till men troligtvis tre till :)

6 april 2020
8
4
3
Jag och ett gäng polare ska börja lira det när det kommer.
Skulle vara kul ifall man kunde få ihop ett gäng svenskar :)

24 augusti 2011
9.108
996
243
Spännande, ser faktiskt riktigt roligt ut. Vår synka ihop oss på Discord!

1 februari 2014
139
29
78
Har pre-ordered.
Spelade det för ca 1-1,5år sedan, då vi hade alpha genom EvE-online alliansen. Och det flöt bra då och det var kul. Så det borde vara lika eller bättre nu. :)

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.064
Medlemmar
8.545
Senaste medlem
Nover

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
9