Några roliga builds?

3 oktober 2011
144
0
41
Tjena!
Har hunnit nöta lite mer PvP nu och är riktigt nöjd med min "Conditionmancer" build. Har ändrat lite i den senaste dagarna och tagit bort bort dom 10p jag körde i Spite, för att kunna köra 30p i Death Magic. Mer Toughness gav betydligt mer i den här builden än den lilla boosten i Power enligt mig.
http://gw2skills.net/editor/en/?fQQQNArYWjMaN7xbub87JApHWD91TFyO6BxGnMA;TsAAzCpogxAjAGrPOfk+sCZUx0DA

Även om jag är nöjd med builden så vore det ju kul att testa något annat ibland. Vad kör ni andra?
"Powernecro" med Axe/Horn - Scepter/Dagger verkar skoj (alltid kul med BurstDmg) men tycker den verkar vara ganska beroende av Lich Form och den har ju en sån jäkla CD.

MrC

21 juli 2012
499
14
48
SV: Några roliga builds?

Conditionmancer är den bästa Necro builden just nu, går att köra power men som sagt är ju den helt beroende på Lich form som har tråkigt lång CD. Väntar på att de ska buffa minions på nått sätt, så man kan latja runt och fula sig med dem också :).

3 oktober 2011
144
0
41

Cmyk [MrC] skrev:
Conditionmancer är den bästa Necro builden just nu, går att köra power men som sagt är ju den helt beroende på Lich form som har tråkigt lång CD. Väntar på att de ska buffa minions på nått sätt, så man kan latja runt och fula sig med dem också :).

Jo, jag håller med. Dom måste verkligen göra något åt minions. Är ju helt värdelösa i PvP. Man har noll kontroll på dom och dom är lätta att AoE:a ner.

2 oktober 2011
257
0
41

Teldo och killarna från Paradigm kunde inte döda en pet speccad Necro i sPvP igår. Han körde en defensive build. Så nog allt går det att köra pet specc, sen visst svårt å kontrollera pets osv. Necron sprang ihop med en defensive warrior eller om det var en guardian som hjälpte till med att hela petsen och necron.

2 oktober 2011
257
0
41

Försökte hitta klippet men orkar inte kolla igenom hela inspelningarna, är ju ett antal timmar =D Se om jag frågar han nästa gång jag ser på streamen om han kommer ihåg ungefär när det var.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.265
Medlemmar
8.687
Senaste medlem
Adooph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
21