MW3, Nya StrikePackages!

2 oktober 2011
1.046
128
103
SV: MW3, Nya StrikePackages!

faktiskt inte tittat så mycket på MW3 än... varit på tok för upptagen med BF3. Men jag kommer antagligen köra MW3 också... gillar båda spelen! :) Dock är bf favvot liksom så det har gått före lite... men det är ju så olika spel egentligen. mer teamwork i BF medan i CoD är det mer commando style... jönsa runt och va awesome själv liksom hehe ^^

19 oktober 2011
605
0
56

Vill man köra TDM så skulle jag säga MW3 är det man borde lira men på andra sidan så om man inte orkar med alla killstreaks och man tål inte att ha feeders i sitt lag så blir ju MW3 ett dåligt val av spel.
Jag har lirat CoD serien sedan cod 2 kom men den senaste Black "Ooops" releasen så blev det ett sådant besvikelse så känns nog att BF3 blir årets FPS för mig.

2 oktober 2011
1.035
0
76

Black Ops och MW2 floppade.

Men som sagt, vill man spela ett teambased spel som funkar som bäst i e-sportens värld så är ju MW3 det bästa valet. Visst kan det vara "lonewolf" som folk kallar det, men det kan BF vara lika mycket med.

2 oktober 2011
1.046
128
103

men esports i FPS är inte ens roligt längre... det var kul i cs 1.6 och bf 1942 typ, sen dess har det bara blivit jobbigt. och e-sportens världs syn på hur det ska vara är ju typ att man lirar 5v5.. hur roligt är det att spela BF 5v5? det som är roligt är ju att spela 16v16 och 32v32 med teamwork... och det faktum att det mer är en soldat sim än t ex. CoD.... att man har tanks o s v att använda sig av... Taktiska möjligheter överallt som kanske inte alltid är 120% rättvisa, och får e-sportens anhängare att gråta blod... well, krig har aldrig varit rättvis...

2 oktober 2011
1.035
0
76

eSports är alltid kul. Varenda gång jag spelar ett spel, speciellt FPS, så måste jag tävla! Även om det inte är för cash utan man lirar i ladders bara för att få en titel som världen's bästa. Och e-sport har haft mycker mer än så, BF 16vs16 infantry fights. dod är 6vs6 t.e.x ;)

Ända jag kan se att du har rätt i är att man kan spela väldigt många fler och man kan få sina fordon vilket är kul. Men taktiskt, i ett lag, så är 32personer kaos. Lycka till och styra runt det i ett FPS spel;)

Kom även på en annan sak varför jag alltid spelat mycket FPS, och det är nog p.g.a du kan mäta din skill på ett helt annatn sätt än i ett MMO. I MMO's så behöver du kunskapen och snabbheten att "masha" knapparna i rätt stund. I FPS får du visa reaktioner, taktisk spelsinne, aim, hantering av ett helt annat sort;)

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.021
Medlemmar
8.517
Senaste medlem
Teacherchris89

Online statistics

Medlemmar online
4
Besökare online
9