Metal Band Namn i alfabetisk ordning

31 juli 2012
764
8
58
jag var i en klan förr där vi kom på en forumlek där man skulle gå i tur och ordning och skriva ett metal, punk, grunge eller rock eller hårdrocksband för varje bokstav i alfabetet, t.ex person 1 -

Anubis Gate

Person 2:

Black Sabbath

Person 3:

Candlemass

osv, det var rätt kul å köra när man inte hade nåt annat för sej, vi körde så vi kom fram till 24 sidor på forumet, dvs 349 inlägg, vi kan testa och köra någon omgång och se hur stort intresset e

iaf, jag tänkte börja

Amon Amarth

31 juli 2012
764
8
58
SV: Metal Band Namn i alfabetisk ordning

man skriver ett band i alfabetisk ordning till det bandet person 1 börjar med, den andra leken var associering dvs sista bokstaven i namnet

7 januari 2013
211
3
43
SV: Metal Band Namn i alfabetisk ordning

Ååh en forumlek som till och med jag vill leka, kanske man kan få tips på lite bra band här då :)
Jag fortsätter med:

Decapitated

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.091
Medlemmar
8.557
Senaste medlem
Geeknoob78

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
11