Mass Effect: Andromeda Tävling

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Snart släpps nya Mass Effect Andromeda! Vi är naturligtvis super taggade inför detta och tänkte att det kan vara kul med en liten tävling!

Vi har fått tag på ett par posters som vi tänkte ha en liten tävling om.
Startdatum: Så fort du fått tag på ditt spel :)
Slutdatum: 30 april
Hur vinner man?
Den som tar "snyggast" screenshot ingame vinner! Juryn kommer bestå utav mina kära kollegor på Reduna som även sponsrar denna tävlingen.
Ladda upp bilderna på forumet. Kan tipsa om http://imgur.com/ där kan du lätt ladda upp bilder :)

Nedanför har du trailer samt länk till spelet. Låt snyggaste screenshot vinna!
www.youtube.com/watch?v=pyZw_oqk7Q8
Köp spelet här.

Stort tack till Reduna som sponsrat detta till oss.

31 maj 2013
149
5
43
SV: Mass Effect: Andromeda Tävling

Kul med tävlingar! Hade vart nice att se hur postern ser ut :3

24 augusti 2011
9.117
1.008
283

Zeartch skrev:
Kul med tävlingar! Hade vart nice att se hur postern ser ut :3
Drar över en bild imorgon (om jag kommer ihåg, haha) :D

24 augusti 2011
9.117
1.008
283

Notera att alla är inte med i tävlingen, mycket posters som skall till butiker :D

21 juni 2012
238
1
43
Jadå :D
Alla får vara med!
Förövrigt, kul att se dig igen :D Hoppas allt är bra med dig!
Nice, sitter nu med 10 timmars "förhandstitten" :) ser fram emot att hela spelet startar, förhandsbokade det för lääääänge sen :)

Men du, detsamma. Det var länge sen jag var in måste erkännas. Varit mycket i livet som spelat in, så det har varit några resor i livet som gått upp och ned. Sen vaknade min hjärna till nu "Hoho, du har inte varit in på Ruthless sidan på länge." ... and here I am, back in business. Funderar på att återuppliva Subcore och Scheitan och åter igen göra galaxen i SWTOR osäker :D

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Nice, sitter nu med 10 timmars "förhandstitten" :) ser fram emot att hela spelet startar, förhandsbokade det för lääääänge sen :)

Men du, detsamma. Det var länge sen jag var in måste erkännas. Varit mycket i livet som spelat in, så det har varit några resor i livet som gått upp och ned. Sen vaknade min hjärna till nu "Hoho, du har inte varit in på Ruthless sidan på länge." ... and here I am, back in business. Funderar på att återuppliva Subcore och Scheitan och åter igen göra galaxen i SWTOR osäker :D
Haha, skönt att höra! Jag har också sneglat lite på SWTOR det senare, men aldrig blivit av. För mycket annat pågående, speciellt nu med nya sidan :D

3 oktober 2011
144
0
41
Jag hoppade nyss in på sidan efter en lång frånvaru (snyggt jobbat med nya designen!) och såg det här!

Självklart, I'm on! :)

Xbox One: DizziWizzy78

21 juni 2012
238
1
43
Haha, skönt att höra! Jag har också sneglat lite på SWTOR det senare, men aldrig blivit av. För mycket annat pågående, speciellt nu med nya sidan :D
haha jo, det kommer saker emellan titt som tätt som får en att måsta backa från onlinegamingen haha. Drog igång WoW för några månader sen igen, spelade 2 månader (6 veckor aktivt) innan jag ledsnade igen haha. Samma grej som fick mig att börja spela SWTOR aktivt, så kanske ska passa på nu då så man blir aktiv i SWTOR igen :D

Jo, nya sidan ser grymt nice ut. Man börjar sakna lite av att hjälpa till med Ruthless sidan när man ser på den. Håller fortfarande på med grafikgrejer till och från :)

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Tävlingen avslutas om drygt 1 vecka. Så det finns fortfarande chans för dom som vill vara med :)

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.175
Medlemmar
8.606
Senaste medlem
Aleph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
10