Living Story Recap

10 oktober 2011
3.353
304
183
SV: Living Story Recap

Nice, tackar :)

Själv hoppas jag på lite mer Guild-inriktat content efter living story istället för bara solo content! *håller tummarna*

14 december 2013
119
0
41

Blackwolfe skrev:
Och mindre fokus på achievement "grindande"

Hear hear! Det var det som knäckte GW2 för mig i somras. Just som man var klar med dragon-eventet drog piraterna igång och man började från scratch igen.

18 april 2013
87
0
31

Draxx skrev:
Nice, tackar :)

Själv hoppas jag på lite mer Guild-inriktat content efter living story istället för bara solo content! *håller tummarna*

Jag håller helt med. Fler olika typer av guild missions hade varit super. Jag gillar iofs solo content också men det får gärna komma lite nya grejer för fler folk. På klippet som släpptes i tisdags såg det ut som 2 nya världsbossar i alla fall, men man vet ju aldrig.

Jag hoppas på nya kartor också som innehåller både roliga gruppevents och coola miljöer att upptäcka solo.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.265
Medlemmar
8.687
Senaste medlem
Adooph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
21