LFG personal & living story...

Diskussion i 'Guild Wars 2' startad av eobet, 28 augusti 2018.

1. eobet

Medlem Medlem GW2

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    3
    Finns det några här som kan tänka sig att bilda en grupp för att dra igenom alla dessa "story" uppdrag?

Jag avgudar den öppna världen i GW2, det är verkligen det bästa som gjorts i ett MMO hittils, och likaså våndas jag varje gång jag går in i en "story" instans. Jag bryr mig så otroligt lite om alla karaktärers våndor och bekymmer, jag vill bara ut i världen igen och vara med om alla händelser tillsammans med andra spelare.

Men bakom dessa "living story" så gömmer sig tydligen helt nya kartor, som jag endast låst upp ett fåtal av. Och bakom den senaste expansionens story så får man ett flygande sällskapsdjur, och det är ju inte fy skam det heller.

Så, tänkte skapa denna tråd för att se om det är någon som är i liknande situation som mig? Det heter ju MMO, så antar att det är roligare tillsammans. :)

Jag har två level 80 karaktärer som där ingen avslutat personal story, och endast en av dem har låst upp några living story kartor över huvudtaget, och på den andra har jag i alla fall orkat öppna den sista kartan i den sista expansionen… sedan har jag en level 40 påväg med som väl också måste ta sig igenom "story" träsket.

Britney gillar detta.
  2. köttväggen

Medlem Medlem GW2

Mottagna gillanden:
    3
    Trofépoäng:
    23
    hur har det gått för dig ?? jag är tyvärr inte så aktiv på forumet men älskar att köra storys adda mig om du vill Pingvinen.6193

3. eobet

Medlem Medlem GW2

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    3
    Jag är tyvärr inte så aktiv i guild chatten eller på Discord, så du är den första som visat intresse. :)

(Eller den andra faktiskt, men jag glömde skriva ned det namnet från chatten, så där får jag skylla mig själv.)

Lagt till dig i spelet nu!

Dela sidan

1. (Tråkigt GDPR meddelande) Den här sidan använder cookies.
    Genom att fortsätta använda denna sajt godkänner du användandet av dessa.
    Stäng notis