Legends Of Aria

Diskussion i 'Andra Spel' startad av Gummibrallan, 23 april 2018.

1. Gummibrallan

Medlem Medlem GW2 Destiny 2

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    73
    [​IMG] [​IMG]

Detta är ett spel jag haft ögonen på ganska länge. Och med floppen (enligt mig) av Albion Online att vara en uppföljare av UO känns LoA som en trovärdig sådan.
    Spelet är för närvarande i closed beta och närmar sig beta 2/early access på steam

https://www.legendsofaria.com/

The former leads of Ultima Online invite you to the next chapter in living Massively Multiplayer Online Roleplaying Game worlds.

Become a creator of worlds. It’s the first MMO that legitimately allows you to host and create customised player run shards. Customize every aspect of your servers’ gameplay experience from character development, to combat, to items and equipment, to monsters and AI.

Legends of Aria is breaking away from the modern MMO conventions of levels, classes and quest grinds. Instead, we are returning to living virtual worlds where stories emerge naturally as players explore the worlds laid out before them. Whether you wish to build an empire, delve into the darkest dungeons or build a thriving roleplay community, Aria is a land of endless opportunities to truly live in our world.

Lawful lands and well travelled roads offer sufficient protection for those who choose a lawful existence. Those who venture into the lawless lands seeking plunder and precious materials risk the slight hand of thieves, or worse... The land of Aria offers a home be you good or evil.

We are initially targeting the PC platform, and plans for a Mac and Linux launch are in the works. When you purchase the game, you will be able to play on official or player run servers and run a single ‘shard’ with no additional cost or subscription fees. Players will be able to form massive servers by connecting their self-hosted worlds together using a ‘cluster server’ hosted by Citadel Studios. These servers, when marked public, are listed in-game for all players to see and join.

Legends of Aria is the first game that legitimately allows you to run and moderate your own game worlds with the potential to support thousands of users at one time. Ultimately, Citadel Studios isn’t just creating game that fosters a player community, instead, they are giving our players the tools to create their own in-game communities.

Player Housing – Claim you house plot anywhere in the world by obtaining one of the 13 housing blueprints currently available in the game. You have complete control over the items placed in and around your house including furniture, crafting tools, and lockable storage containers.

Skill Based Character Development - Your skills gain naturally as you use them. With over 20 skills already in the game and more being added each release.

Deep Storylines and Lore - The inhabitants of the worlds in Legends of Aria are full of knowledge and stories of the struggles between mortals and the many races of gods.

Crafting – Metalsmithing, Woodsmithing, Fabrication and Alchemy are functionally complete. A grand total of 144 recipes are available for crafters to use to create items!

Animal Taming – We currently have 20+ tameable creatures that not only respond to your commands but also age and gain skill the longer you keep them.

Combat – We have a completely tactical and skill based combat system with 15+ combat abilities, 20+ spells, and 10+ skill based abilities.

PvP - Outside of the guard protected areas of the world, PvP is completely unrestricted and players must stick together to protect each other from the forces of evil. The penalty for death ranges by server rules from a slap on the wrist to full loot.

Catacombs Dungeon - Catacombs is a massive 3 level dungeon that changes configurations every few hours. The dungeon is filled with traps, terrors and epic loot for players to explore and hunt.

Boss Battles – Test your mettle against one of our many nasty bosses: Forest Ogres, The Cultist King, The Spider Queen, The Greater Demon of Kho, The Greater Dragon, The Guardian of the Void, and Death.

Titles – In addition to the title you earn from your pledge level, players can also earn in-game titles. There are currently 150+ titles available including titles like “Leader of the Revolution” and “Bane of the Dragon Age”.

Faction System – There are two factions struggling for control of Celador, The Villagers and The Cultists, by completing tasks for them you can gain faction which gives you access to titles, additional tasks and access to special areas of the map.

Guilds – Players can come together to form guilds that can claim their own lands and even go to war with other guilds.

Character Customization – The first pass on character customization is complete which allows you to choose from several skin types and hair styles for both male and female. You can also change your hair color.

Community Servers and Modding – 24/7 community servers running with custom created content.

Ett spel jag förhoppningsvis kommer spendera många timmar i :)

//Gummi

#1 Gummibrallan, 23 april 2018
    Last edited: 23 april 2018
  2. Britney

Britney Administrator
    Ledning Medlem Medlem WoW Donator

Mottagna gillanden:
    667
    Trofépoäng:
    243
    Ser väldigt mysigt ut :p
    Coolt att dom kommer att köra med community servers, ska helt klart följa detta jag med!

3. Astorika

Mottagna gillanden:
    20
    Trofépoäng:
    63
    Ser väldigt intressant ut! :D

4. iShot

iShot Administrator
    Ledning Medlem Medlem WoW

Mottagna gillanden:
    142
    Trofépoäng:
    128
    Jag är helt såld! Detta ser fantastiskt ut! :D

5. Gummibrallan

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    73
    Köpte det i förgår ,så man fick spela lite beta. Känna på det lite
    Sammanfattning : total awesome

Finns inget som är lätt med detta spel. Finns ingen hålla handen tools. Finns ingen global chatt, du ser dig inte på kartan så man får kolla landmarks var man är
    Man kan bygga sin char precis hur man vill å tycker. Kan även tillverka egna spells..

Inlärningskurvan är brant. Lite att jämföra med eve. Kanske inte riktigt så hardcore, men närmaste jag kan tänka på.
    Men när man börjar få kläm på det. Öjöjöj, löjligt kul.
    Aktiviteten är väl inte riktigt i topp just nu då alla väntar på steam early access och det blir wipe.

Har planer på skapa guild. Är det fler som känner att detta kan vara ett spel för er så har vi en bra början. Om det blir i ruthless namn eller inte beror hur många vi blir.
    För min del så blir det discord som voicechat. Är lite allergisk mot ts tyvärr

#5 Gummibrallan, 24 april 2018
    Last edited: 24 april 2018
    iShot gillar detta.
  6. Serathas

Mottagna gillanden:
    7
    Trofépoäng:
    58
    Bra tips, det ska jag hålla koll på!

7. Georg

Georg Administrator
    Ledning Medlem Destiny 2 Medlem AoC Donator RuthSub

Mottagna gillanden:
    128
    Trofépoäng:
    128
    Blir nog att testa

8. iShot

iShot Administrator

Mottagna gillanden:
    142
    Trofépoäng:
    128
    Count me in!
    Jag har lite svårt att hitta info om betan, pågår den fortfarande? :)

Edit: Det blev ett founders pack för mig, kunde inte låta bli!
    Kan intyga att det inte finns något som håller dig i handen och det är helt upp till dig att ta dig vidare. Personligen så föredrar jag det då man blir så tillfredsställd av små saker, som t.ex att man listar ut hur man hackar träd etc. Jag är helt klart på att skapa guild och ha en community realm, vem vill inte vara en gud liksom? :p

#8 iShot, 25 april 2018
    Last edited: 26 april 2018
    Gummibrallan gillar detta.
  9. Gummibrallan

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    73
    Nu när jag bara testar spelet, kör jag på officiella servern. Var har du börjat Se om vi kan sammanstråla

10. Gummibrallan

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    73
    #10 Gummibrallan, 26 april 2018
    Last edited: 26 april 2018
  11. iShot

iShot Administrator

Mottagna gillanden:
    142
    Trofépoäng:
    128
    Eldeir Village på officiella servern :)

12. Gummibrallan

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    73
    @iShot Hur går det för dig?
    Sj har jag haft mycket irl så har inte kunnat spela så mycket.

13. iShot

iShot Administrator

Mottagna gillanden:
    142
    Trofépoäng:
    128
    Samma här, spelar då och då när tiden finns :p Håller mest på att farma resurser och levla professions atm.

14. Gummibrallan

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    73
    Vet inte hur mycket tid jag kommer lägga atm, men svårt att låta bli Men vi är 3 st nu iaf
    Bättre å vänta till release

15. Britney

Britney Administrator
    Ledning Medlem Medlem WoW Donator

Mottagna gillanden:
    667
    Trofépoäng:
    243
    Hur fungerar det med guilds osv?

16. Gummibrallan

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    73
    Vet ej riktigt ,mer än att man kan ha guilds Ska kolla så fort jag kommer till en npc där man kan skapa en guild

17. iShot

iShot Administrator

Mottagna gillanden:
    142
    Trofépoäng:
    128
    om man utgår ifrån det dem har skrivit om hur servers osv ska fungera, så tippar jag på att man som guild kan ha sin egna lilla realm. Ska kolla om jag kan gräva fram konkret info!

18. Eldräv

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    26
    Ingen härifrån som lirar atm? :)

19. Serathas

Mottagna gillanden:
    7
    Trofépoäng:
    58
    Jag ska iaf lira det men just nu har jag inte cash att köpa det för men då jag får pengar till sånt sista augusti så köper jag det någon gång efter det

20. Eldräv

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    26
    Jag har 2 7-dagars nycklar jag gärna ger bort om det är någon som verkligen är intresserad.
    Hojta till på discord Matte#0638 :)

Britney gillar detta.

Dela sidan

1. Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta använda denna sajt godkänner du användandet av dessa.
    Stäng notis