Last Oasis

4 november 2011
36
7
28
Gav upp. Farmat och levlat upp till 26 men hela jävla tiden så går servrarna ner. Det tar extremt lång tid att komma in i spelet överhuvudtaget samt att det är rollbacks då och då.

4 november 2011
36
7
28
Ni som lirat det, vad tycker ni? Utöver att servers är kaos då :p
Mycket potential men just i det här tillfället så är det nästintill ospelbart. Sjukt irriterande när man ska försöka logga ut i lobbyn och man blir disconnectad för att sen vänta för att försöka ta sig in igen och logga ut. Dessutom massor med rollbacks som är frustrerande, lådor som man plockat och loot som försvinner när man loggar in på nytt.

Jag avvaktar länge innan jag tar på mig det här på nytt. New World är ett bättre alternativ. Kör alphan och det är bland det bästa jag har lirat.

4 november 2011
36
7
28
Förhoppningsvis så är servrarna uppe och stabilare om 7 dagar-ish. Då är jag också på om fler vill lira.

9 augusti 2014
291
50
78
Har inte fått spela än, men kolla mycket på gameplay osv.
Känns som en blandning av Rust, conan exiles och atlas

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.032
Medlemmar
8.523
Senaste medlem
Brewwan

Online statistics

Medlemmar online
1
Besökare online
19