Konsoler säljes.

10 februari 2014
72
0
31
Säljer min Xbox 360 med förpackning och kvitto. Ca 20 spel med. Drar ej av pengar för de spel som inte funkar då ni har nästan 50% rabatt för allt. Följer även med en Scuff gaming handkontroll. Begär 2500 för allt på Blocket, 1500 för Ruthless medlemmar.

Säljer även ett Gamcube med 1 handkontroll och ett spel för 300 kr. På Blocket 400 kr.

Playstation 2 med 6 spel, två handkontroller och en Eye Toy för 500 kr. På Blocket 700.

Nintendo Wii med 4 spel, en vanlig handkontroll och en Motion Plus handkontroll för 1000 kr. På blocket 1500. Har även original kartong med kvitto.

Inget skickas med frakt, allt är kontant. Först till kvarn.

Ring helst: 0760833345
Mail: niclas.schmidt92@hotmail.com
Länk: http://www.blocket.se/orebro/Retro_och_pre_gen_konsoler_53944113.htm?ca=8&w=1

7 juni 2013
2.085
16
83
SV: 173 spel säljes. Konsoler säljes.

Ändrade din post lite smått. Säljande av account är inte tillåtet av varken Steam/Valve eller av denna Köp & Sälj-del av vårt forum.
§1 Inget säljande utav konton, så som spelkonton, t.ex SWTOR, GW2, WOW etc.

10 februari 2014
72
0
31
SV: Konsoler säljes.

Serathas skrev:
vad e det för spel till WII?
Zelda: Twilight Princess
Zelda: Skyward Sword
Smackdown VS Raw 2010
Wii sports

Nunchuck (eller hur det stavas) finns med till en kontroll.

31 juli 2012
764
8
58

Schmidtarn skrev:
Serathas skrev:

Smackdown VS Raw 2010
Wii sports

Ok tror inte det e nåt för mej men tänkte så brorsorna då dom lånar min gamecube hela tiden hehe delade den här till mellanbrorsan så

10 februari 2014
72
0
31

Serathas skrev:
Schmidtarn skrev:
Serathas skrev:

Smackdown VS Raw 2010
Wii sports

Ok tror inte det e nåt för mej men tänkte så brorsorna då dom lånar min gamecube hela tiden hehe delade den här till mellanbrorsan så
Hehe, okej. Har ju även ett Gamecube också. Har dock bara Tiger Woods PGA Tour 2003 till den.

10 februari 2014
72
0
31

Serathas skrev:
jag har gamecube med men iaf
Jo jag vet, men jag tänket mer om det var så att dom ville ha ett Gamecube istället för Wii.

31 juli 2012
764
8
58

Schmidtarn skrev:
Serathas skrev:
Jo jag vet, men jag tänket mer om det var så att dom ville ha ett Gamecube istället för Wii.
wii tror jag dom vill ha sen om dom köper fler spel e en annan sak men tror super smash mario kart och mario party typ dom har fler kontroller och ratt hehe

10 februari 2014
72
0
31

Serathas skrev:
Schmidtarn skrev:
Serathas skrev:
wii tror jag dom vill ha sen om dom köper fler spel e en annan sak men tror super smash mario kart och mario party typ dom har fler kontroller och ratt hehe
Hehe okej. Det är bara att de hör av sig om de är intresserade.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.091
Medlemmar
8.557
Senaste medlem
Geeknoob78

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
8