KÖPES: Diverse datordelar

Status
Stängd för vidare inlägg.
9 juli 2013
41
7
28
Tack Britney för en köp/säljdel!

Hursom,
Jag är på jakt efter lite diverse datordelar. Vad exakt jag är ute efter är svårt att beskriva då det ligger inom en viss range.

Det som kan sägas är att jag är ute efter antingen en komplett dator och/eller datordelar.
Vad gäller datordelar är jag mest imtresserad av moderkort/CPU/grafikkort men eventuellt annat också.

Har ni något som ligger och skräpar släng in ett svar med specifikationer, är det intressant så vill jag göra affärer. Hehe :D

15 augusti 2012
133
0
41
SV: KÖPES: Diverse datordelar

Jag har en Q6600 liggandes. L0 så den är av den fina varianten som är överklockningsbar, stabil som en tjur. Sedan har jag tillhörande moderkort och även RAM till detta. Kan kolla upp spec. på dem ifall du är intresserad.

5 maj 2013
56
0
31

Har en 965 3.4ghz tillhörande(ska kika på de och ta reda på vilket) mobo, powercolor 7750 1gb och antec 550w

9 juli 2013
41
7
28

Förlåt för segt svar. Är inte hemma så kan bara kolla via mobilen :)
Båda låter intressant! Men ni får gärna ge specs på moderkortet eller bara hitta namnet på dom :D

15 augusti 2012
133
0
41

Ja jäklar ja, jag har ju ett grafikkort också. Tänkte slänga upp allt på blocket nu i helgen. Här är listan:

CPU: Q6600 L0, aldrig överklockad av mig själv så i bra skick.
GPU: Gigabyte GTX460 1Gb GDDR5 fabriksöverklockat till 715MHz. (Väldigt tyst och klarar mer överklockning ganska lätt om du önskar)
RAM: 4Gb (2*2Gb) DDR2 Corsair 800Mhz
Moderkort: Gigabyte P35C-DS3R (Lätt det stabilaste moderkort jag haft, tål överklockning väldigt bra om du skulle önska)

Så det var det jag hade på lager. Hojta till om du är intresserad. Moderkort och GPU kommer i originallådor med allt i, minnen och CPU är rengjorda med rengöringssprit. Kan möjligtvis ha en liten klick dunderkylpasta kvar som jag kan skicka med också, kan dock inte lova detta. Paketpris blir naturligtvis fördelaktigt, att slippa skeppa hit och dit via blocket skulle bara vara tacksamt för mig.

9 juli 2013
41
7
28

Nucko: Nice gaming rigg! Det enda jag såg som var av intresse var dock moderkortet. Kan du tänka dig att sälja bara det?
Förstår om du inte vill då det blir svårare att sälja det som paket då dock :3

15 augusti 2012
133
0
41

Ja, det var ju synd. Blir ju betydligt jobbigare att sälja del för del, men jag är väl icke omöjlig för en fellow guildy. Ge mig ett bud så ska jag fundera på det. Plus frakten då om du inte bor nära göteborg. (Kostar väl cirkus 70 spänn tror jag för det billigaste alternativet.)

9 juli 2013
41
7
28

Nucko: Jag sov på saken och kom fram till att du troligtvis får mer pengar från moderkortet om du säljer det som ett paket :)
Jag köper nog ett nytt moderkort istället med fler pciex16-platser.
Så från en guildy till en annan, sälj det på blocket som ett paket :)
Men tack för informationen!

9 juli 2013
41
7
28

Jag har nu hittat de diverse datordelar jag sökt.
Jag kommer att skapa en ny tråd för de grafikkort jag söker nu så om en moderator vill ta bort denna tråden är det okej med mig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.091
Medlemmar
8.557
Senaste medlem
Geeknoob78

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
11