Jedi: Fallen Order

28 augusti 2011
1.924
115
103
Game Informer fokus på J:FO fortsätter med en ny video denna gång med inriktning på Exploriantion

28 augusti 2011
1.924
115
103
26 nya minuter gameplay (eller de första 14min är nya och går sedan in i demot vi såg på EA play på E3).

Last edited:
24 augusti 2011
9.083
988
243
Spelet såg ju typ 100 gånger bättre nu enligt mig.. Undrar varför dom inte körde denna på E3

9 december 2012
927
87
88
Ok, det går inte ens att starta.
Ha inte bråttom hem för att spela.

Många har tydligen samma problem som jag, det går inte att starta alls.
Tydligen ska steam installera en "lite" version av Origin men eftersom jag har Origin installerat så gör den inte det.
Trycker man play i steam så vill steam starta om för att senaste "uppdateringen" ska installeras. Detta händer inte. Det händer faktiskt ingenting alls.
Läser man lite från andra spelare så verkar det finnas någon länk man kan göra mellan origin och steam, men jag kan inte hitta något sätt att länka.

Återkommer om jag får igång det eller ger upp och skickar refund request till steam.

Gav upp, har skickat krav på återbetalning till steam.

Last edited:
9 december 2012
927
87
88
Köpte spelet via Origin istället.
Kul än så länge (2 timmars speltid).
Gillade man Force Unleashed så tror jag absolut att man kommer gilla detta.

Zeeshan

Moderator
22 maj 2013
307
62
78
Jag gillar spelet so far! Inga klagomål utan glad över att jag hittat ett story baserat spel som jag sugs in i!

14 juni 2013
1.236
336
128
Tycker spelet är duktigt bra, dock inte min typ av spel med "DarkSouls" temat men jag tror jag kan ta mig genom detta. Storyn verkar vara duktigt bra. Sen att man svär och har sig för att det inte är mig det är fel på utan spelet å helst mitt tangentbord ( börja inte ens prata om min Xbox-kontroll, den är helt cp. )

Så med det sagt, allt är sakernas fel att jag rådör på bossarna, inte mitt hahahaha.

GAME ON!!!

2 oktober 2011
1.045
128
103
Liiite kort och liiiite för lite boss fighter... och lite skev combat. Försöker vara både dark souls och sekiro samtidigt typ. Det skär sig på nåt sätt så det känns sämre än combaten gör i de spelen. Men det funkar, och i övrigt var det ju en ren fullträff. Sjukt skoj att köra igenom och helt klart värt pengarna enligt mig!

• Like
Reactions: Molin

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.958
Medlemmar
8.478
Senaste medlem
Johansen-90

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
22