Intressekoll: Warmind

24 oktober 2017
2
0
1
Som rubriken lyder: Hur många är det som har tänkt ta upp spelandet när DLCn släpps?

Jag är sugen på att börja igen, hade varit kul att komma igång med clanen om intresset fortf finns här.

2 oktober 2011
618
42
73
Jag kommer börja lira igen den 8 maj. Håller tummarna för att innehållet ska räcka ett tag. Det beror också på hur många som.kommer tillbaka. Destiny är inte ett spel som gör sig bra solo.

11 augusti 2012
428
74
53
Jag kommer tillbaka, provspelade lite i Tisdags och det kändes nice :) Men skulle behöva claninvite igen

13 april 2014
160
46
78
Kommer definitivt tillbaka, lite synd att Warmind krockar med Pillars of Eternity 2 :(

D

Deleted member 8033

Guest
jag spelade på trailen till trail max level på samtliga klasser sen la jag av då det varit så negativ kritik överallt.
Är det ens lönt att lägga pengar på spelet?

13 november 2017
20
5
3
jag spelade på trailen till trail max level på samtliga klasser sen la jag av då det varit så negativ kritik överallt.
Är det ens lönt att lägga pengar på spelet?
Menar du att du spelade betan innan spelets släpptes? Annars så om du köpte season pass när spelet kom så är ju den här "expansionen" redan betald och klar ;)

Annars är det väl hög tid att köpa spelet, men räkna inte med att det håller i flera år bara.

Jag kommer börja lira igen den 8 maj. Håller tummarna för att innehållet ska räcka ett tag. Det beror också på hur många som.kommer tillbaka. Destiny är inte ett spel som gör sig bra solo.
Absolut, Devs säger ju att det ska bli mycket svårare att komma till nya capen för power (385 inkl mods) soft cap redan på 340, direkt med andra ord.
Såg i nån video att dom menar att det skulle ta ett par månader även för folk som spelar mycket, Det ska även vara mest effektivt för folk som spelar i grupp och med många olika aktiviteter blandat.
Med det återstår givetvis att se, Vore ju dock trevligt om man inte kan slå i capen efter 4 dagar med raid som med förra expansionen.

23 oktober 2017
15
4
3
jag kommer nog komma in och testa lite för att tjöta med er men blir nog inge hardcore denna vändan så spelet håller lite längre denna uppdaten.

20 oktober 2017
37
21
23
kommer nog flytta över mitt smurfkonto till ruthless, men min pvp gubbe kommer vara kvar i min clan där största fokuset kommer vara att levla upp ranked pvp.

Last edited:
11 augusti 2012
428
74
53
kommer nog flytta över mitt smurfkonto till ruthless, men min pvp gubbe kommer vara kvar i min clan där största fokuset kommer vara att levla upp ranked pvp.
Vad är du med i för PvP guild? Och vad finns det för möjligheter att joina?

20 oktober 2017
37
21
23
Vad är du med i för PvP guild? Och vad finns det för möjligheter att joina?
Nu ville jag inte riktigt marknadsföra en annan clan i ruthless då de givit mig så många skratt när D2 släpptes. Men Ruthless har alltid haft mest fokus pve, medans jag alltid fokuserat på pvp. Så här kommer lite information om oss.

Clanen heter Nordic och vi är 8 personer där som mer eller mindre är tryhards. Det enda kravet vi har idag är att man är nordisk(svensk/norsk talande), är bra och trevlig. Men planerna är att öppna upp klanen till att bli ett större community är något jag önskar, där fokus är att verkligen vilja förbättra sig. (Jag, Baked,Hedman &johanjulmust är från ruthless ursprungligen)

Vi kommer aldrig vara någon super pve clan som ruthless, utan fokus är pvp

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2975517

https://destinytracker.com/d2/clan/2975517/nordic

Om någon admin inte gillar denna post så får ni absolut ta bort den. Vill verkligen inte trampa någon på tårna. Peace out!

Last edited:
  • Like
Reactions: Holmen
2 oktober 2011
618
42
73
Nu ville jag inte riktigt marknadsföra en annan clan i ruthless då de givit mig så många skratt när D2 släpptes. Men Ruthless har alltid haft mest fokus pve, medans jag alltid fokuserat på pvp. Så här kommer lite information om oss.

Clanen heter Nordic och vi är 8 personer där som mer eller mindre är tryhards. Det enda kravet vi har idag är att man är nordisk(svensk/norsk talande), är bra och trevlig. Men planerna är att öppna upp klanen till att bli ett större community är något jag önskar, där fokus är att verkligen vilja förbättra sig. (Jag, Baked,Hedman &johanjulmust är från ruthless ursprungligen)

Vi kommer aldrig vara någon super pve clan som ruthless, utan fokus är pvp

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2975517

https://destinytracker.com/d2/clan/2975517/nordic

Om någon admin inte gillar denna post så får ni absolut ta bort den. Vill verkligen inte trampa någon på tårna. Peace out!
Ingen fara Wigsten. Ni kan dock vara kvar i Ruthless om ni skulle vilja. Det är inte direkt så att den är full nu så att säga. :p

20 oktober 2017
37
21
23
Ingen fara Wigsten. Ni kan dock vara kvar i Ruthless om ni skulle vilja. Det är inte direkt så att den är full nu så att säga. :p
Tack bro! Var verkligen synd att så många tappa suget på spelet, helt förståeligt dock. Hoppas verkligen expansionen skapar liv i clanen

9 november 2017
8
0
1
Jag saknar Destiny. Kommer att försöka spela så mycket som möjligt, men vi renoverar huset och vi fick en dotter för ca 6mån sedan så speltiden är minimal just nu :/ är Lvl 330 med min lock och försöker Lvla upp en hunter just nu. Har ännu aldrig kört raid lair delen :/

15 oktober 2017
164
54
53
Kommer börja lira warmind men med sommaren på ingång, jobb osv så blir det nog lite mindre lir än förut.

Kul att se lite folk igen :)

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.091
Medlemmar
8.557
Senaste medlem
Geeknoob78

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
8