Hjälp oss att göra filmklipp som intresserar!

• Thread starter Deleted member 8033
  • Startdatum

Hur långt/kort bör ett filmklipp från Arma 3 Spel vara för att du ska orka se på det?

• 5 minuter

Votes: 3 23,1%
  • 10 minuter

Votes: 5 38,5%
  • 15 minuter

• 20 minuter

Votes: 1 7,7%
  • 25 minuter

Votes: 0 0,0%
  • 30 minuter

Votes: 1 7,7%
  • Hela klippet, oredigerat

Votes: 4 30,8%
  • Hela klippet, där man klippt bort onödigt tjöt.

Votes: 2 15,4%
  • Jag är endast intresserad av highlights från operationerna.

• Total voters
    13
  • Poll closed .
D

Deleted member 8033

Guest
Tjenare alla Arma 3 simmare.

Nu börjar vi ett längre arbete att öka intresset på videor, så folk inte försvinner in i massan av allt material.
För att göra detta så bra som möjligt vill vi/jag gärna veta vad ni anser är bäst och håller er intresserade av filmklippen från våra spel.

Är det ett kortare klipp som koncentrerar sig på highlights eller föredrar ni att se hela operationerna och själva kunna hoppa fritt? Eller kanske båda?
Man kan rösta på 2 alternativ i pollen nedan.

Tack för ert deltagande!
//Maki

• Like
Reactions: Molin and Draxx
22 april 2018
44
40
38
Jag tror faktiskt att båda är bra. Ett klipp där man har hela operationen (kanske klipper bort lite skit som är orelevant så man bara har själva operationen från start till slut), och sedan ett kort highlights-klipp ifrån operationen, typ slutstriden från början till slut eller en samling av mindre strider.

En trailer skulle jag också tycka vore nice. Vi kanske skulle kunna avsätta en onsdag till att filma lite sekvenser som man kan använda i en fet trailer sen?

D

Deleted member 8033

Guest
En påminelse!
Imorgon stängs röstningen och vi sammanställer resultaten.
Så delta gärna under söndagen :)

D

Deleted member 8033

Guest
Så resultatet utifrån rösterna blev som följer:
10 minuters klipp,
är vad Majoriteten verkar orka med, även om det inte var stor marginal mellan alternativen.
Endast intresserad av highlights - 3 röster
Hela klipp, oredigerat - 4 röster

Utifrån detta. så har vi en grund att utgå ifrån när vi gör material för Arma 3 Milsim.
Dvs.

• Highlights klipp som är max 10minuter.
  • Hela klipp där folk kan skutta runt fritt.

Stort tack till alla som deltog :)

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.996
Medlemmar
8.498
Senaste medlem
donnie

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
21