Herre på täppan

14 april 2012
321
1
43
SV: Herre på täppan

Rarity ser hela Jayzone lille lossas show med sin ny inköpta volvo 740 och några svarta tyg trasor på sig, skrattar för sig själv när han knuffar ner lutra. Går sakta upp och på pekar att hans flickvän kalla på han och tittar sedan nöjt när jayzone springer till sin volov och försöker sladda från platsen. Tittar ut över horisonten och säger för sig själva MIN KULLE

14 maj 2013
507
3
78

Ipzen vaknar till uppe på kullen fastspikad som en fågelskrämma. Jayzone ser detta och blir livrädd och springer hem till mamma. Ipzen hänger kvar o säger Min kulle

K

Klagshamn

Guest

Klagshamn tröttnar och nukar hel kullen.... Alla dör en plågsam död. Klagshamn sanerar kullen och intar den i lugn och ro då alla är förkolnade lik. MUWHAHAHAAAA!!!! MIIIIN KUUULLLEEEE!!!!

15 maj 2013
219
0
41

Det förkolnande liket Jones förvandlas med hjälp av radioaktiviteten till en zombie ! Drar sig sedan upp för berget.
Väl på toppen möter han Klagshamns förskräckta blick. klagshamn slänger sig ner för den brantast delen och springer och försvinner i horisonten. Jones får precis fram orden och säger MIN KULLE!

K

Klagshamn

Guest

Eftersom Zombies inte finns vaknar Klagshamn ur drömmen och inser att kullen fortfarande är hans... MIN KULLE!

2 oktober 2011
2.403
158
128

Dock upptäcker han inte att han sitter fast i limbo efter att georg har gjort inception på honom till tusen. Under tiden har georg byggt ett fort på kullen och han står nu i sin robotvakt och säger: "min kulle".

1 september 2014
366
90
53

Rakar toppen av skallen, springer upp för kullen och skrämmer bort allt och alla i en likhet med en einhärjars kämparglöd.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.265
Medlemmar
8.687
Senaste medlem
Adooph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
21