GW2: Path of Fire Expansionsfredag!

Draxx 21 september 2017

1. Draxx

Draxx Administrator Ledning Medlem GW2 Medlem Officer GW2 Donator

3.005
    92
    148

Så var det dags! Imorgon fredag smäller det, då drar nya Guild Wars 2-expansionen igång, med tillhörande uppesittarkväll/uppesittarhelg!

Vi kommer att göra en guildraid nästa vecka onsdag 27/9 kl 20.00 för att ta nya guildhallen
    , så skaffa era mounts och gör er redo för att erövra nya föreningslokaler! :) Raid-närvaro är aldrig obligatorisk i Ruthless, men vi rekommenderar STARKT att alla (och vi menar alla!) dyker upp då det brukar vara en riktigt episk upplevelse att ta en guildhall! För att kunna delta behöver du förstås ha köpt nya expansionen.

Officers kommer att finnas tillgängliga på Teamspeak och spontana guildraids och tävlingar för att uppleva bounties/mountraces och annat content kommer att uppstå. Första tiden i en ny expansion är alltid lite extra magisk, så passa på att uppleva det tillsammans med guildet!

See you in the crystal desert!​

Falk, BlackVanillaTea och Britney gillar detta.
  2. blueblood

blueblood Medlem GW2 Medlem Minecraft Medlem Destiny 2

292
    14
    43
    Spännande! Jag är lite sen till game:et, har inte spelat igenom HoT mer än att jag skaffat min glider. Kommer jag missa eller ångra mig om jag struntar i HoT och LS2/3 nu och istället hoppar in direkt i PoF? Jag är inte superintresserad av story så spoilers osv är inte så noga. Vill mest kunna komma in i det och kanske i framtiden kunna följa med Ruthless på raider och se hur det fungerar i GW2 :)

3. Draxx

3.005
    92
    148
    Nja, det "permanenta som du missar är väl möjligheten att glida med glider genom luften, men den nya expansionens kartor är ju inte gjorde med sådan i åtanke, utan med de nya mountsen i åtanke, så jag tror att du kommer att klara dig utmärkt :)

4. blueblood

blueblood Medlem GW2 Medlem Minecraft Medlem Destiny 2

292
    14
    43
    Brukar ni sitta på TS när ni spelar GW2? Jag känner mig ganska blyg men vore också kul att få lyssna in och kanske ställa lite dumma frågor och sånt medans man spelar. Såg igår att det skulle vara något litet event ikväll, tänkte väl försöka våga mig på att vara med där för att samla ihop lite HP till min Dragon Hunter :)

5. Draxx

3.005
    92
    148
    När vi kör event sitter vi på TS, man måste inte prata men man behöver kunna lyssna. I övrigt annars under kvällarna blir det när folk känner för det :)

6. Serathas

Serathas Medlem GW2 Medlem

711
    2
    58
    Vilken tid släpps expansionen i spelet?

7. TexN

TexN Medlem GW2 Medlem

27
    0
    26
    18:00 :)

8. Serathas

711
    2
    58
    E sjukt taggad!

9. MrC

MrC Medlem GW2 Medlem Minecraft Medlem Officer GW2

431
    8
    48
    Event för ny guild hall ikväll onsdag 27/9 kl 20.00. Ses på TS!

10. Serathas

711
    2
    58
    Kan jag va med på Guildhall raiden om jag bara har 1 gult greatsword och blått sword/shield som alternativ?

Dela sidan