GW2 Lore - Who are the Tengu? Who are the Kodan? & History of Cantha and Elona

2 oktober 2011
3.945
1
103
SV: GW2 Lore - Who are the Tengu? Who are the Kodan? & History of Cantha and Elona

Vart är min playable dwarf!?!?! =)

Nice videosamling Healium, skall adda några videos som jag har hemma, på länk.

9 juni 2012
1.896
0
76
SV: GW2 Lore - Who are the Tengu? Who are the Kodan? & History of Cantha and Elona

Tackar, mycket intressant :)

17 december 2012
487
1
43

Wolcker skrev:
Vart är min playable dwarf!?!?! =)
Med tanke på att rasen är utdöende så lär vi endast se mindre av de i spelet. Däremot kan man utveckla mycket med The Mist, så det är helt möjligt att vi får se mer av rasen där igenom!
Du får nog droppa idén att få Dwarf som spelbar ras.
...Imo skulle det endast känna som en ripoff om GW2 gör precis som alla andra MMOs och gör Dwarf till en spelbar ras.

Tackar för videorna! :) Har nu hittat en till youtube-kanal att följa. Finns mycket att lära sig.

Personligen hoppas jag på Tengu som spelbar ras. Ser sjukt coola ut, har många olika skins (se bild nedan) och med tanke på deras historia med Cantha så är det en bra metod för att komma tillbaka till kontinenten.

Både Tengu och Cantha liknar vår asiatiska kultur så mycket intressant kan komma med det. Tengu är också mer andliga än dagens spelbara raser så det ökar även chansen att få tillbaka Spiritualist som en spelbar class.
Med detta även en stor förbättring på spirits som finns via dagens classer.

2 oktober 2011
3.945
1
103

Är helt övertygad att de kan undo the great dwarf så jag kan få spela dom, GW2 gör ju redan ripoff med assuras VS gnoems eller alla andra hobbitfolk (läs små små små djur) så varför inte ta den coolaste rasen och göra dom spelbara..

btw det finns en dwarf i gw2, jag har räddat honom =)

12 oktober 2011
2.008
0
76

Även jag skulle inte bli det minsta förvånad om några dvärgar gömt sig under jorden eller i något berg.
Har svårt att tänka mig att en hel ras skulle dö ut även om något stort händer eftersom oftast så är många utspridda över på olika platser över hela världen.
Samt om rasen håller på dö ut så borde dom göra allt för att säkersätta sig i skydd på alla möjliga sätt, även om bara 5-10% överlever, så på 250år så borde det kunna bli rätt många nya generationer.

Ritualist är inte alls omöjligt om Tengu blir spelbar.
Personligen skulle jag vilja se Dervish återvända.

2 oktober 2011
3.945
1
103

alla dwarfs förutom några få gjorde the great dwarfritual så det blev som typ som Borge ifrån star trek, fast med stenskin, och jag antar de fixar bort den när de är klara ^^

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.265
Medlemmar
8.687
Senaste medlem
Adooph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
21