GTA 5 - RP Server

iShot 10 maj 2017

Tags:
  1. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator Destiny 2

7.280
    192
    198
    Vi jobbar fortfarande på servern, vi har sett ökat tryck på våra ansökningar för just GTA RP.
    Vill ni vara med och beta testa eller har idéer så skriv gärna här!

2. Britney

7.280
    192
    198
    Status uppdatering:
    Fortfarande på G, både jag och iShot har ganska mycket jobb att kötta igenom just nu. Men kommer försöka fixa med detta snarast.

Som sagt, idéer och hjälp mottages gärna :)

3. Britney

7.280
    192
    198
    Bump delux på denna tråden :p
    Vi arbetar fortfarande på servern, admins kommer garanterat att behövas. Så dra gärna iväg PM om ni är intresserade!

Georg gillar detta.
  4. stubbkrossen

stubbkrossen Medlem Minecraft Medlem Medlem AoC

253
    21
    43
    Fråga på detta, för det första är jag intresserad av att prova GTA V RP. Men jag är inte så påläst om hur det blir med GTA V om jag skulle lira på denna RP servern.

Det jag undrar, hur påverkar det med mitt GTA V om jag skulle börja lira på denna servern? Tror fler kanske har just denna frågan.

Admin är inte min stil, då jag dels inte har tid, plus att det förmodligen skulle kunna bli folktomt.

5. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

865
    69
    88
    I dagsläget så har ingen blivit bannad eller liknande för att ha använt FiveM modden, så det ska inte påverka vanliga GTA, ännu iaf.

stubbkrossen gillar detta.
  6. Verinus

Verinus Administrator Ledning Medlem Officer AoC Medlem AoC

861
    26
    88
    ETA på RP servern?

7. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

865
    69
    88
    När det finns tid.

8. iShot

865
    69
    88
    Har pillat lite på servern under helgen.
    Kommer att försöka få upp en server under veckan som kommer, har skett lite förändringar i själva FiveM modden som jag måste lära mig när tiden finns. Återkommer med status asap.

Dela sidan