Gratis spel

2 oktober 2011
1.343
7
103
Har 3 paradoxkoder som jag inte behöver :) Säg till om ni tar någon så jag kan stryka den :)

Europa Universalis IV: Rights of Man Collection
steam key: 2PKL9-3WKVB-AQBDH

Europa Universalis IV: Songs of Regency Music Pack
steam key: 04R2P-AXACJ-2NKFV

Stellaris: Leviathans Story Pack
steam key: 3NMFV-H63D2-2TLIK

19 januari 2014
89
5
53
Jag trodde man hade lite koll på kommande spel, men icke! Verkar vara mkt på horisonten asså... Hur verkar warhammer 40k: Eternal Crusade?

Kollade lite alpha photage igår, och det verkade ha potensial ändå!

Måste säga jag e rätt svag för spel med en bra bakgrund! (spelade "fysiska" 40k när ja va liten) men precis som starwars så har det inte släppts så många bra titlar tyvärr.

2 oktober 2011
2.403
158
128
Jag trodde man hade lite koll på kommande spel, men icke! Verkar vara mkt på horisonten asså... Hur verkar warhammer 40k: Eternal Crusade?

Kollade lite alpha photage igår, och det verkade ha potensial ändå!

Måste säga jag e rätt svag för spel med en bra bakgrund! (spelade "fysiska" 40k när ja va liten) men precis som starwars så har det inte släppts så många bra titlar tyvärr.
Här har vi en tråd om just eternal crusade: https://www.ruthless.se/threads/warhammer-40k-eternal-crusade.12237/page-3#post-118914

2 oktober 2011
2.403
158
128
Har en kod till close beta av GWENT: The Witcher Card Game. Roligt nytt kortspel typ som heartstone fast baserat på Qwent från witcher 3 spelet. Skicka pm om intresserad.Du behöver ha ett Gog.com account för att kunna spela.

1 april 2017
30
2
23
Har lite steam koder att ge bort:

Stellaris (tagen)
Plague Inc: Evolved (tagen)
SUPERHOT (tagen)
Ashes of the singularity: Escalation (tagen)
Brigador: Up-armored Edition (tagen)
Shoppe Keep (tagen)
Maize (tagen)

Skicka pm till mig! Först till kvarn gäller!

Last edited:

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.957
Medlemmar
8.476
Senaste medlem
DaggeN86

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
28