Golf with your friends turnering

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Det var ett tag sedan som vi hade en turnering inom Ruthless, så jag kände att det var dags att dra igång en. Och vilket spel är inte bättre än Golf With Your (Un)Friends?

Så vad är Golf With Your Friends?
Mini-golf spel med crazy banor där man kan spela upp emot 12 spelare. Kortfattat multiplayer mini-golf. Kolla in trailern nedanför för ett smakprov.
Ni kan köra spelet på steam:
http://store.steampowered.com/app/431240/Golf_With_Your_Friends/

Datum och tid: 26/5 20.00
Plats: Teamspeak 3
Signup: Här

Regler:
Custom gamemode.
Max shots per round - 16
Max time per round - 5.00

Collision mode - On
Show last power - Off
Retry shot mode - Off
Ball shape - Default
Low gravity - 0.75
Spawn position - Random
Bouncy ground - Medium
Allow jumping - Yes
Bounds reset - Allow bounce out
Ball size - Default
Free cam - 15 sec

Vi kommer att köra varje karta 1 gång. Den som kommer först kommer att få 10 poäng, andra plats 9 poäng osv.
När sista kartan är avklarad så räknas poängen ihop och vinnare utses.

Let the craziness begin!

Last edited:
1 april 2017
30
2
23
Inte för att vara den men är inte "Golf It" bättre? nu kostar ju spelen knappt 100kr så gör ju inte så mycket :p Men jag är gärna på!

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Inte för att vara den men är inte "Golf It" bättre? nu kostar ju spelen knappt 100kr så gör ju inte så mycket :p Men jag är gärna på!
Vet inte bara testat Golf with your friends :D
Såg att det fanns ett par stycken nu mera ^^

1 april 2017
30
2
23
Om någon vill lira lite golf så adda mig på steam lr nåt så kan vi öva lite inför turneringen :p :D

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Snart smäller det!
På onsdag så låser jag omröstningen.

Bjud gärna in era ovänner så att vi blir flera!

1 april 2017
30
2
23
Jag har inte tillgång till att rösta? Står bara att jag inte har permission att se den sidan. :p

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Jag har inte tillgång till att rösta? Står bara att jag inte har permission att se den sidan. :p
Hmm, tror att du eventuellt inte har medlemsstatus på sidan.
Tryck ansök och sedan välj medlemsansökan, bara dra igenom den snabbt så accepterar jag den asap :)

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Startar game:et nu.
Adda mig på steam och be om invite.
Lösenordet 2010

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.175
Medlemmar
8.606
Senaste medlem
Aleph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
20