Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

God jul och gott nytt år!

Britney 24 december 2017

1. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator

7.717
    367
    218
    Då var det dags igen, ny jul och nytt år :)

I år har det hänt en hel del med Ruthless, nya sektioner, ny hemsida och massor av nya medlemmar. Det har även anordnats flertalet IRL-träffar med LAN, bio, middagar och annat skoj! Det är otroligt kul att se att vi fortsätter att utvecklas år efter år.

Det tar naturligtvis inte slut, utan tillsammans med alla som är delaktiga i Ruthless så fortsätter vi utveckla communityt. Det tål att nämnas igen, alla idéer och tankar kring hur man kan göra Ruthless bättre är varmt välkomna.

Under 2018 så kommer det en del överraskningar som ledningen tillsammans med ett gäng andra gamers sitter och filar på. Vi ser själva fram emot detta otroligt mycket och tror att det kan bli ett stort steg för Ruthless.

Utöver det så har vi en ny sektion på G, en GTA RP server. Något som blivit väldigt populärt på senaste tiden.
    Vi har just nu en test-server på gång och kommer att lansera den så fort vi känner oss redo.

Glöm inte vår jultävling där ni kan vinna en del fina priser :)

Avslutningsvis vill jag och ledningen önska er alla en riktigt god jul och gott nytt år.
    Låt 2018 bli ett riktigt bra spelår!

Last edited: 24 december 2017
    stubbkrossen, Metaz, JcA och 4 andra gillar detta.
  2. Swindahl

Swindahl Medlem Donator RuthSub

993
    138
    88
    God Jul!!!
    Ska bli spännande och se vart det barkar hän för Ruthless! :)
    Som sagt, en julklapp har Ruthless redan fått av mig i form av min Ruthsub.
    Kom ihåg, man blir aldrig lika cool som när man är en Ruthsub, glöm inte det.
    Hoppas ni alla får en kanonbra jul med gott sällskap och god mat, å en å annan julöl som värmer gott kanske ?
    Pappa Swindahl håller sig till Julmusten... cause.... it´s a MUST! :D ( Va bara tvungen.. :p Sry.. kan ju hoppas jag förstörde julstämningen för någon med mina dåliga ordvitsar. )

stubbkrossen och Britney gillar detta.
  3. Draxx

Draxx Administrator Ledning Medlem GW2 Medlem Officer GW2 Donator

3.115
    133
    163
    :)God Jul!! :)

Britney gillar detta.
  4. Zeeshan

Zeeshan Moderator Crew Medlem Destiny 2 Officer Destiny 2

267
    31