Gillar nästa

24 augusti 2011
9.113
1.002
283
Enkel lek, går ut på att du skriver en fråga till nästa person som skriver i tråden. Personen svarar då med ja eller nej och skriver en till fråga till nästa person.
T.ex.
Britney: Gillar du julmust?
Wolcker: <3 Ja!!!
Gillar du apor?
Britney: Nej!!
osv.

Jag börjar!
Gillar du Ruthless ;)?

9 juni 2013
878
23
58
SV: Gillar nästa

Röd, blekfet och hårig gubbe som används för att lura barn, what's not to like? :D

Fortsätter på detta hemska tema vi snöat in på!

Gillar du julmusik?

7 juni 2013
2.085
16
83

Absolut! Så länge det är rätt låtar, all julmusik är ju liksom inte "Carolas Julhits" :D

Gillar du knäck?

BRITNEY STAL MITT SVAR!

28 augusti 2011
1.924
115
103

Nej! LAN känner jag mig för gammal och bekväm för specielt när Jönköping ligger så off.

Gillar du russin i lussekatter?

28 augusti 2011
1.924
115
103

Ja förutom det absoluta slutet, allt efter jorden på Citadellet.

Gillar du Xbox mer än Playstation?

7 juni 2013
2.085
16
83

Absolut! Sover som ett spädbarn och trivs till fullo! Lite jobbigt att se när man kör i snöyran bara

Gillar du snö?

9 juni 2013
878
23
58

Att titta på den är roligt, att kasta den i ansiktet eller att se till så någons ansikte kommer till snön är roligt.

Men att skotta skiten kan jag vara utan! Men jodå, jag gillar väl snö!

Gillar du sill?

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.091
Medlemmar
8.557
Senaste medlem
Geeknoob78

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
5