Generation Zero (1980-talet Sverige)

24 augusti 2011
9.031
950
243
Open world spel som utspelar sig i Sverige under 1980-talet. Maskiner har tagit över landsbyggden och uppdraget är att ta reda på vad som har hänt. Man får helt klart lite Simon Stålenhag vibbar av det hela.
Det är både singleplayer och multiplayer (upp till 4 spelare co-op).

Riktigt kul att se ett spel med svensk miljö, hoppas att det lever upp till att vara ett bra spel också!

Hemsida - https://generationzero.com/

Bilder och trailer hittar ni nedanför.

• Like
Reactions: Gummibrallan
14 juni 2013
1.229
326
128
Ett spel som utspelar sig i Sverige :D Nice!
Mer gameplay i framtiden hoppas jag. Detta skall jag hålla ögonen på!

9 april 2018
16
9
23
Ser ju galet roligt ut :D Älskar lite post-apo spel, inväntar även "Mutant Year Zero: Road to Eden"

25 mars 2012
294
37
73
Tittade lite... Det lilla jag han se va väldigt snyggt... Hoppas bara att spelet leverera i att hålla en "sysselsatt" under längre tid.. så många spel som man känner sig underhållen i ca 2timmar.. :S

24 augusti 2011
9.031
950
243
Kört i typ 2 timmar, inte riktigt skapat en uppfattning. Men helt klart underhållande, med en del roliga buggar :D

• Like
Reactions: Havoc

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.871
Medlemmar
8.401
Senaste medlem
DennisSeava

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
26