Filmer vi ser fram emot (HYPE!)

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.955
920
243
Såg att vi inte riktigt hade någon tråd för detta och eftersom jag älskar film så tänkte jag ta tillfället i akt att vi kan dela med oss av kommande filmer.
Tänker väl framförallt att dela med oss av trailers, så be aware, kanske blir spoilers.. Vissa trailers har ju en tendens till det :p

Jag börjar väl med en som alla antagligen redan sett vid det här laget:

• Like
Reactions: Kimprex

Ozen

Medlem
Medlem AoC
219
31
53
Ser fram emot denna film. MEN är riktigt rädd att de ändrar för mycket av "äkta" versionen från serie tidningarna..... Ser redan i trailern att det är lite "fel" men kan vara bra iaf.....

så länge det inte blir fel som Resident Evil filmerna... Kanske var för Hypad men blev så besviken när de ändrade FÖR mycket.....När inte ens Storyn var sig lik...

Men som sagt den måste ses man kanske gillar den iaf ^^

• Like
Reactions: Molin

Kimprex

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
2.790
110
158
Denna har världspremiär idag, ska dock se den på fredag men HYPE HYPE HYPE :D

Och denna behöver nog ingen kommentar :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.955
920
243
Jag är faktiskt inte supertaggad på nya Star Wars filmerna... Tyckte fan att Last Jedi var såpass dålig att jag numera inte har några förväntningar alls... Jäkligt synd, men blir bara superbesviken annars.

En annan film som jag ser fram emot :)

Selkan

Medlem
Donator
Ruthless Arma Milsim
77
85
38
Det hypades i början att vara en cloverfield 4 film då de senaste filmerna haft konstig marknadsföring i att de typ inte har haft någon, det ser dock ut som att det inte är en "Cloverlord 4" utan mer en Wolfenstein film.

• Like
Reactions: Quue and Draxx

Selkan

Medlem
Donator
Ruthless Arma Milsim
77
85
38
De fortsätter med att köra hårt på Godzilla efter fiaskot God(zilla) 1998

• Like
Reactions: Draxx

Selkan

Medlem
Donator
Ruthless Arma Milsim
77
85
38
De fortsätter med att köra hårt på Godzilla efter fiaskot God(zilla) 1998
Om ni inte förstod min "zilla" referens så blev de japanska skaparna missnöjda över den amerikanska Godzilla 1998, han som var orginal Godzilla i kostymen ska ha gått ut från bion och sagt att det inte är Godzilla. Efter det så köpte Toho (Skaparna av Godzilla) rättigheterna till Godzilla 1998 så raderade de ut den amerikanska Godzilla från loren genom att ha några person säga att USA också har haft Godzilla hos sig. Men får som svar att det är obekräftat och döper den Godzilla till Zilla, med "God" borttaget för det bara finns en gud. De hade sedan en Godzilla vs Zilla fight då Godzilla bara vänder sig om och slår zilla i luften och han får en atomandedräkt på sig, inge problem liksom.

Så de köpte rättigheterna, bytte namn och dödade den så fort han dyker upp på 10 sekunder.

Last edited:

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.955
920
243
Finns ingen trailer ännu, men en film som jag verkligen ser fram emot är nya John Wick... Herre jävlar, man blir aldrig besviken. Man vet vad man får när man går in i biosallongen.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.955
920
243
Facking hell....Legit ledsen över att det är sista filmen.
Hopp, vet vad jag kommer att göra i maj. Hoppas verkligen inte att Nordisk Film får för sig att eventuellt inte släppa den på bio som förra gången, jävla stolpskott :p

• Like
Reactions: Lerb