Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

Fallout 76

Diskussion i 'Andra Spel' startad av Molin, 30 maj 2018.

1. Zita

Medlem Medlem Minecraft Destiny 2 Medlem GTA RP

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    78

#21 Zita, 12 juni 2018
    Last edited: 12 juni 2018
    stubbkrossen gillar detta.
  2. Ebanon

Medlem Destiny 2 Medlem AoC

Mottagna gillanden:
    29
    Trofépoäng:
    88

Quue gillar detta.
  3. Emil Borg

Medlem Ruthless Arma Milsim

Mottagna gillanden:
    29
    Trofépoäng:
    38
    I denna intervju säger Todd att mods kommer komma i framtiden och du kommer kunna ha privata lobbys för mods. Osäkert om det kommer bli via creationclub eller som vi är vana via Nexusmods elr liknande. Dock säger han att det inte komma finnas vid launch då mods med online ska tydligen vara svårt att göra med dom sa att dom ska göra det. Liten rolig uppdatering.

Min åsikt om det hela var lite negativ i början men desto mer jag hör och ser desto mer intresserad blir jag. Tanken att kunna bygga baser med vänner, "raida" och allt annat tillsammans verkar awesome. Var lite orolig över mängden spelare på kartan då många håller på att skrika Rustklon (vilket är väldigt konstigt då de är inte lika alls) och inge kul att bli beskjuten av spelare vartannat steg, men enligt legenden så ska det var "Dussin" så 12-24-36 inom den ramen iallafall skulle jag gissa. Tog i snitt 45-50m att gå från ena hörnet till den andra i fo4, och om nu fo76 kommer vara 4x så stor kan vi göra snabb matte o räkna med en karta som tar 4 timmar att gå från hörn till hörn, och då med 24-36 spelare lär det vara acceptabelt då du lär kanske träffa 1-2 st om du inte riktigt försöker hitta spelare. Jag gillar idén med pvp då man blir lite mer vaken när man spelar, och man verkar inte få deras loot utan mer pengar av att pvpa så man behöver inte vara rädd att förlora sina saker. Jag försöker hålla mig moderately hyped och vill vänta på mer gameplay då det bara finns en questgiver i spelet, the overseer, jag blir lite orolig då lite av rpg känslan kommer försvinna då man inte kan prata med andra npcs, lär finnas några som robotar, kanske super mutants, holotapes och andra static stuff som ger questerar eller ledtrådar till treasures. Då questing är en stor del av ett rpg (enligt mig) så blir jag lite orolig hur dom kommer göra detta. Cheers.

#23 Emil Borg, 13 juni 2018
    Last edited: 13 juni 2018
    stubbkrossen gillar detta.
  4. stubbkrossen

Medlem Medlem Minecraft Medlem AoC

Mottagna gillanden:
    61
    Trofépoäng:
    53
    Jag e nog lite som dig där då @Emil Borg . Jag är intresserad. Men håller mig på behörigt avstånd, de e ju trots allt nukes vi snackar om. hehe

Emil Borg gillar detta.

Dela sidan

1. Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta använda denna sajt godkänner du användandet av dessa.
    Stäng notis