Fallout 76

Robotix

Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
149
5
43
Eftersom det vekar vara ett "rebuild the city" hoppas jag på ett bättre och roligare system än det dom hade i fallout 4 då byggandet kändes omotiverande, påklistrat och inte så kul. Men Hype ändå! Ska bli kul att se vad dom gjort, falloutspelen brukar leverera!

• Like
Reactions: SoakedTeaLeaf

Emil Borg

Medlem
Ruthless Arma Milsim
54
61
43
Hoppas dom har lyssnat på folket, då de flesta vill ha mer som ett riktigt RPG som New vegas var, istället för en FPS glass med RPG strössel (Aka Fallout 4). Jag personligen älskade combaten och känslan av spelet dock saknar jag mer RPG elementen new vegas hade, med att dina special stats gjorde vissa konversationer och actions bättre/sämre. Dina factions val gjorde faktiskt skillnad, i fallout 4 var det mer elr mindre, döda institute, döda brotherhood, eller båda. Fanns enligt mig ingen direkt STÖRRE skillnad eller känsla på huvudquestarna enligt mig. Dom olika faktionerna hade en egen känsla och unik setting, dock var dom antingen klent gjorda eller kunde ha gjorts mer.. speciell. Dom enda jag riktigt gillade var Brotherhood och Railroad, och även då kände jag det saknades något. Får väl se vad detta blir!

• Like
Reactions: stubbkrossen

Sabot

Medlem
Destiny 2
1.038
125
103

Quue

Medlem
Destiny 2
Officer World of Warcraft
1.279
72
113
Kommer spela oavsett vad det är för spel (är en sucker fan-boy av Fallout spelen). Vet att det inte är ett vanligt sp Fallout rpg men hoppas att det kommer va kul ändå. Tycker det är roligt att de testar lite nya saker med IPn.

• Like
Reactions: Deleted member 8033
D

Deleted member 8033

Guest
Kommer spela oavsett vad det är för spel (är en sucker fan-boy av Fallout spelen). Vet att det inte är ett vanligt sp Fallout rpg men hoppas att det kommer va kul ändå. Tycker det är roligt att de testar lite nya saker med IPn.
kommer antagligen göra det samma. spelat sönder fallout shelter på mobilen bara för att det var fallout och jag älskar bunker biten.
Var det bästa med fallout 1 och 2. flytta in i bunkrarna och fylla dem med allt möjligt skit man hittade.

stubbkrossen

Medlem
Medlem AoC
356
80
53
Må ju medge, att jag ser fram emot att kunna spela co-op med vänner. Men skeptisk till online läget, och inget ingående på historien eller anledning till basbygge. Men vi får se, west virginia kan ju bli intressant att utforska.

Men som det ser ut efter denna trailern kommer det att bli ett köp när det släpps.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.936
918
243
Man kommer kunna köra Singeplayer med story osv.
Jag tycker det är extremt trevligt att dom kör multiplayer faktiskt, speciellt med Fallout.

• Like

Draxx

Administrator
Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
Donator
3.322
278
183
Att kunna dra ihop en liten Ruthless-grupp och överleva tillsammans låter ju riktigt nice

• Like
Reactions: Molin

stubbkrossen

Medlem
Medlem AoC
356
80
53
Man kommer kunna köra Singeplayer med story osv.
Jag tycker det är extremt trevligt att dom kör multiplayer faktiskt, speciellt med Fallout.
Jo, men som det framgick av vad Todd Howard sa så låter det ju som att du måste vara uppkopplad för att kunna spela, även för singleplayer. Pga frasningen han använde.

Samtidigt undrar jag hur det kommer bli för mod delen som en annan jag känner pratade om, om dem endast kommer köra via deras bethstore eller vad den nu kallas, i såna fall kommer jag spy galla över den biten.

Men det återstår att se, jag är mer positivt lagd åt spelet nu efter ha sett deras presentation på E3, än vad jag var före.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.936
918
243
Jo, men som det framgick av vad Todd Howard sa så låter det ju som att du måste vara uppkopplad för att kunna spela, även för singleplayer. Pga frasningen han använde.

Samtidigt undrar jag hur det kommer bli för mod delen som en annan jag känner pratade om, om dem endast kommer köra via deras bethstore eller vad den nu kallas, i såna fall kommer jag spy galla över den biten.

Men det återstår att se, jag är mer positivt lagd åt spelet nu efter ha sett deras presentation på E3, än vad jag var före.
Sant, du måste vara inloggad. Men jag ser inga större problem med det om jag ska vara ärlig. Det är så med dom flesta spelen idag :p

• Like