Förslag till ny rekryteringsvideo!

JcA

18 september 2016
74
11
33
Jag satt och spelade ett story-kapitel i den nya expansionen, närmare bestämt det 8:e "The Way Forward" och när kapitlet var färdigt och slutscenen spelades upp fick jag en briljant idé:

Det har ju pratats om att vi borde sätta ihop en ny rekryteringsvideo inför höst/vinter-säsongen och när jag såg cutscenen i ovan nämnda kapitel tänkte jag, varför inte låna bitar av den eller hela och använda till en ny rekryteringsvideo, för den ser så jäkla snygg ut. Man kan ju mixa ihop lite olika gameplay klipp från events och raids, guild missions etc.

Här är videon i fråga. Hoppas till 35:52 då den börjar så förstår ni vad jag menar:

********VARNING SPOILERS********

Last edited by a moderator:
10 oktober 2011
3.351
303
183
Cutscenen är säkert läcker (kan tyvärr inte kolla själv pga spoilers), men generellt sett använder vi inte andras filmer som rekryteringsmaterial, utan gör eget istället. Både roligare och mer originellt ;)

Ska kolla när jag är klar med story!

10 oktober 2011
3.351
303
183
Samlar videomaterial fortfarande, snart har jag allt jag behöver :)

Last edited:
10 oktober 2011
3.351
303
183
Beklagar lite att det dröjt med detta *sänker huvudet i skam*, har varit för mycket IRL, men det kommer definitivt en schysst video snarast! :D

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.141
Medlemmar
8.581
Senaste medlem
Maceit

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
26