EA E3 2017

Britney 10 juni 2017

1. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator Destiny 2

7.280
    192
    198
    För alla er som missade EA's E3 stream så kommer en snabb sammanfattning (utav dom titlarna jag fann intressanta;) ) här.

A Way Out
    Ett Coop spel gjort utav Svenska Hazelight. Josef Fares står bakom det hela och kortfattat så är det ett split screen coop spel.
    Man spelar Vincent och Leo som ska fly från ett fängelse.
    Trailer:

Star Wars: Battlefront 2
    Vi har äntligen fått se lite Gameplay, och från det vi kan se så ser det pretty amazing ut enligt mig.
    Gameplay Trailer:

Gameplay:

Anthem
    Biowares nya IP. Ser väldigt likt ut Titanfall, men imorgon på Xbox E3 får vi se lite gameplay som kanske visar annat.
    Teaser Trailer:

Battlefield 1
    Sist men inte minst så fick vi även se lite bilder och trailer från den nya DLC'n till Battlefield 1 "In the Name of the Tsar". Som vanligt levererar Dice otroligt bra trailers.
    Teaser Trailer

Last edited by a moderator: 11 juni 2017
  2. Kimprex

Kimprex Medlem BDO Medlem GW2 Medlem SWTOR Medlem

2.555
    35
    138
    Battlefrooooooooont :D :D :D *dreggel*

3. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

865
    69
    88
    Och som vanligt var cringen på skadligt höga nivåer :D

4. BlackVanillaTea

BlackVanillaTea Medlem GW2 Medlem Donator Officer AoC Medlem AoC

144
    62
    68
    Genna Bain och John "TotalBiscuit" Bain levererar sin sammanfattning från deras observation av EA:s presentation, vilket var allt jag behövde:

Förhoppningen är att efterkommande presentationer har lite mer att erbjuda ;)

5. Ebanon

Ebanon Medlem Destiny 2 Medlem AoC

1.779
    12
    78
    Då har vi inte sett Ubisoft ännu, de brukar vara kungarna av cringe!

Jag har inte alls samma hype som dig Jay, jag önskade jag hade.
    Var besviken på EA, var ett spel jag verkligen ville se och det var Vicerals Star Wars spel som de visa glimtar av förra året. Vi fick ingenting, nada, zip! EA skulle släppa flera Star Wars spel och vi har fått Battlefront och Battlefront 2. Det jag var intresserad av från BF2 var inte med: story mode. Snälla EA reboota Jedi Knight och Jedi Academy, återuppliva 1313, ge mig ett riktigt KOTOR eller något som har en handling. Vill uppleva äventyr i den fantastiska världen som är Star Wars.

The Way Out ser lovande ut men jag hade inte vänta mig något annat av Josef Fares då Brothers var ett riktigt bra spel. Fares Fares verkar ju vara den ena karaktären.

Ska bli intressant att se mer från Anthem i kväll/natt från Microsoft.

EA satte ribban lågt enligt mig och det kan bara bli bättre härifrån.

Last edited: 11 juni 2017
  6. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

865
    69
    88
    Jag längtar! :D

7. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator Destiny 2

7.280
    192
    198
    Haha, vi har ju till och med en go cringe compilation här:

8. Kimprex

Kimprex Medlem BDO Medlem GW2 Medlem SWTOR Medlem

2.555
    35
    138
    Vad jag läste mig till så Visceral's Star Wars spel kommer inte släppas förräns 2018, och de har valt att då Battlefront 2 släpps i år så bör de ligga som Star Wars fokus då det är årets Star Wars titel.
    Single Player kampanjen hade ju absolut varit kul att se mer om, men för min del så ser jag Battlefront på samma sätt som ett Battlefield, som ett rent multiplayer spel.
    Kul med en form av kortare single player kampanj med lite story.
    Star Wars 1313 hade jag med velat se, men jag hoppas inte de rör Knight eller Academy eller KoToR. De har utspelat sitt, men förstår din poäng och vad du är ute efter och det var det jag hoppades på i Star Wars 1313 :)

9. BlackVanillaTea

BlackVanillaTea Medlem GW2 Medlem Donator Officer AoC Medlem AoC

144
    62
    68
    Med emfas på "de har utspelat sitt", sedan de numera hör till Star Wars Legend (också känt som Expanded Universe) och inte Star Wars Canon, om jag förstått det rätt, varvid det senare är aktuellt fokus för film, serier, och spel.

10. Ebanon

Ebanon Medlem Destiny 2 Medlem AoC

1.779
    12
    78
    Missade Xbox, sade de något om 4K?

Men för vara seriös så var Xbox bäst hittills, visade vad vi ville ha SPEL, SPEL och SPEL!
    Även om min favorit trailer just nu är Bethesda och Wolfenstein.

Devolver Digital hade sin egen konferens igår där de driver med de andra. The Cringe is strong with this one!

Last edited: 12 juni 2017
  11. Sabot

Sabot Medlem Minecraft Medlem

887
    12
    58
    Ja, det verkade som att Xbox-snubbarna fattat att E3 faktiskt är för konsumenter, inte för retailers. Annars har ju E3 alltid varit för utgivare att övertyga typ Wallmart att ha deras spel i lager.

12. Keksi ツ

Keksi ツ Medlem Donator RuthSub

187
    11
    43

HYPE HYPE HYPE HYPE!!!:cool:

Dela sidan