28 augusti 2011
1.922
113
103
Vet inte om jag blir luttrad och bränd så många gånger tidigare på speltrailers som inte levererar men hitills har E3 känts...
Förutom att vi äntligen fått gameplay på Fallen Order, bekräftat på ryktet om Fromsoftware och ett release datum på Cyberpunk så var det inte mycket att hänga i granen.
Många trailers sade ingenting vad är t.ex CrossfireX??? Trailern sade verkligen ingenting och den känsla fick jag på alla spel som inte var en forsättning på redan etablerad spelserier.
Så önskemål är mindre CG och mer gameplay för 1,5 timmar med trailers ger så lite.

Gamepass är ju bra, för vill vi inte ge pengar till Epic så kan vi nu ge pengar till Microsoft för att spela Metro Exodus och jag hoppas att OuterWorlds kommer på gamepass så slipper även jag ge pengar till Epic eller vänta ett år på spela det.

Sedan varför annonsera ut Phantasy Star Online (som är 7år gammalt) till väst när det bara är bekräftad för USA och inte Europa men det kommer väl?!?

Mina 2 Cent om helgens E3.

15 september 2013
323
73
78
E3 är väl bara halvvägs förbi? Om jag inte fattat fel så återstår väl PC GS/Ubisoft/Nintendo?
Ännu finns det tid för lite roliga nyheter.

24 augusti 2011
9.056
963
243
Jag är hyped som vanligt. Tycker Microsoft levererar bra, det är mycket första gången saker och det pumpas ut trailers. Jag gillar det :)

28 augusti 2011
1.922
113
103
E3 är väl bara halvvägs förbi? Om jag inte fattat fel så återstår väl PC GS/Ubisoft/Nintendo?
Ännu finns det tid för lite roliga nyheter.
Sant! Men Ubisoft har läckt ganska mycket så det känns som det inte kommer något stort därifrån inget Splinter Cell, inget Beyond Good & Evil 2 och inget Ass. Creed. Stora nyheter är den dansande Pandan...Nej men Watchdogs Legion och de kommer visa Skull & Bones för tredje raka E3.

Men Square Enix och Marvel Avengers har vi kvar.

Tyvärr är PC Gaming show sponsrad av Epic Store så det går tyvärr inte vara hype då oddsen är att flera kommer vara exklusiva.

Sen var jag lite extra neg för att få igång diskutionen lite och med låga förväntningar så kan jag bara bli positivt överaskad.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.887
Medlemmar
8.417
Senaste medlem
Razze

Online statistics

Medlemmar online
1
Besökare online
8