Diablo 3, SC2 Heart of Swarm, Dota & Wow Mists of Pandaria på Blizzcon 2011

21 oktober 2011
1.522
5
78
SV: Diablo 3, SC2 Heart of Swarm, Dota & Wow Mists of Pandaria på Blizzcon 2011

Det enda jag ser fram emot i den nya expansionen är lore, ska bli intressant att se vad som händer med den. Dock tycker jag att följa upp Deathwing med pandor är lite, sådär.

Och med allt man håller på med runtomkring karaktärerna med professions, achievments och allt, kommer man verkligen palla levla upp sina pets med? Visst, en kul idé, men det håller på att dö ut. Svårt att toppa det faktum att hela världen håller på att falla samman med pandamunkar. :/

För övrigt för den som missat det så har de ju även 12 månader subscribtion för 120 dollar, där det ingår Diablo 3, någon gay flygande häst och garanterad beta-key till MoP.

Wow kommer nog aldrig försvinna, men det kommer inte vara många vanillaspelare kvar efter detta. >_<

Nej, nytt blad med SWTOR. ^^

2 oktober 2011
532
0
56

längtar som fan efter Diablo 3 GE MIG NUUUU!!!

2 oktober 2011
1.035
0
76

Nu har jag tappat all respekt för blizzard. Kung Fu Panda expansion och blizzard dota...

Fyfan vad löjligt...

2 oktober 2011
688
0
56

kruzton skrev:
Nu har jag tappat all respekt för blizzard. Kung Fu Panda expansion och blizzard dota...

Fyfan vad löjligt...
Mja, Pandor har funnits sedan Warcraft 3, alltså i början av 2003, de försökte implementera det i vanilla men fick inte eftersom pandor var heliga för kineserna (har jag för mig. ^^
Men ja, samma här, Blizzard är inte vad de en gång var. :/

28 augusti 2011
1.924
115
103

Orginal DOTA är ju från början en mod på WC3 så det är inte så konstigt att Blizzard gör en egen nu när Valve har rättigheterna till namnet och gör DOTA2

2 oktober 2011
76
0
31

Blizzard lyckas alltid göra episka trailers!

3 oktober 2011
483
0
41

Varg skrev:
Jo. fast om jag ska vara helt ärlig så är jag lite rädd för diablo efter att ha sett denna trailern för Monk...

Diablo III - Monk Trailer

är som om dom överlämnat class trailer skapandet till ett gäng praktikanter... fett sorgligt med tanke på hur hög kvalite det är på alla deras andra trailers.
Animationerna är teff störiga imo <.<

2 oktober 2011
76
0
31

Coraline skrev:
Varg skrev:
Jo. fast om jag ska vara helt ärlig så är jag lite rädd för diablo efter att ha sett denna trailern för Monk...

är som om dom överlämnat class trailer skapandet till ett gäng praktikanter... fett sorgligt med tanke på hur hög kvalite det är på alla deras andra trailers.
Aa, den var relativt svag. Men det är inte en stor trailer utan handlar bara om en class i spelet jämfört med cinematics eller en ny expansion.

Måste dock säga att grafiken ser jävligt fattig ut på den trailern, är i princip värre än WoW.

2 oktober 2011
3.945
1
103

Coraline skrev:
Varg skrev:

har för mig att den trailern är ganska gamal, samt att man spelar inte ifrån den vinkeln, om ni såg de snabba flashstepsen eller vad attacken nu heter, exacpt när porten stängs, det är ju en av monks skills, samma sak som den smash in ground saken, då gick vi upp i normal vy vilket för den 0,5 sec inte såg allt för dåligt ut. Vi vet ju inte när diablo 3 släpps men tänk er videosarna på swtor för 1-2 år sedan, dom var inte så nice dom häller.

---

Själv ser jag ju fram emot SC2 storyn, blir nog en CE på den, samt Diablo 3 blir det nog CE på också, fast jag är lite skeptisk emot IRL pengar systemet.
Dota var grymt bra när det var wc3 custum game. När speliden sedan utvecklades till egna spel, så som HoN eller LOL, tyckte jag det blev sämre.
WOW kommer jag aldrig spela mer, jag vill att de skall dra tillbaka spelet till det var lite svårt i alla fall, typ innan MC kom och UBRS var en RAID =)

2 oktober 2011
180
0
41

nice med pandaren tycker jag men däremot tycker jag inte att pokemon ripoffen känns så upphetsande.

3 oktober 2011
630
0
56

Fan ta WoW... kommer bli tvungen att aktivera mitt konto då de släpper det där bara för att se WTF they did... so to say... Men Diablo 3 blir nog CE, som någon annan sa blizzard gör nice CE packs. Och de brukar ju inte kosta skjortan heller... Förstår inte riktigt varför det kostat 1300 kr nu på de senaste...

Sen Blizzard DotA kommer jag nog spela, är mer pep på det än DotA2 vilket jag bryr mig ungefär lika mycket om som ett träd som faller i skogen.

2 oktober 2011
53
0
31

Sugen på D3 såklart men Bizzard DOTA såg ju ruskigt kul ut. Kanske för att jag gillar "DOTA" speltypen.

5 oktober 2011
65
27
63

Skrev tidigare i fredagsuppdateringen för v.42 att jag håller på med att bygga ut min CE samling, självklart finns D3 med där. Nu ska man bara hitta någonstans att placera huvudet :p

31 augusti 2011
185
0
41

Fler MMO spel borde ha ett asiatiskt tema, så få som har det.

2 oktober 2011
3.945
1
103

själv tycker jag att det borde vara mindre asiatiskt i spelen, blir så mycket reda tycker jag, sedan tycker jag att de flästa manusskrivare borde se mer på japanska manus, för dom är överlägsna i överlag om mna jämför med USA/EU

2 oktober 2011
121
0
41

I detta fall tror jag nog att SWTOR har ett överlägset skript jämfört med... alla? MMOs.
Men annars håller jag med, det börjar bli väldigt mycket asiatiskt nu och jag om inte gillar 2bilder/minut anime utan jag uppskattar västvärldens spel & film(Undantag: Uwe Boll m.m.) som ofta är kvalitetsinriktade med jävligt mycket coola effekter:)

31 augusti 2011
674
0
56

giaf diablo 3 nuuuuu! kmr nog varva det med swtor

2 oktober 2011
1.035
0
76

Det säger jag nästan inte nej till fishen;)

5 oktober 2011
65
27
63

Fishen skrev:
giaf diablo 3 nuuuuu! kmr nog varva det med swtor
kruzton skrev:
Det säger jag nästan inte nej till fishen;)
Nästan inte?

Det är ju en självklarhet att det ska varvas^^

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.021
Medlemmar
8.516
Senaste medlem
CookedParasite

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
12