Destiny 2 - Presentationstråden

iShot 27 maj 2017

1. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

865
    69
    88

Här är alla våra Destiny spelare välkomna att skriva en liten presentation om sig själva!

Kan börja med en liten presentation av mig själv. Mitt namn är Linus "iShot" Holmgren, go och glad Göteborgare som varit medlem på Ruthless sedan 2012. Har tidigare varit Officer i vårt gamla Elder Scrolls Online guild, och har sedan en tid tillbaka suttit i ledningen för Ruthless. Några av spelen som jag är aktiv i är Playerunknown's Battlegrounds, BF1, Warframe, Diablo och Dark Souls. Jag är otroligt glad över att få leda Ruthless in i Destiny 2, och jag ska göra mitt alldeles bästa för att alla medlemmar ska trivas och ha kul!
    Har ni några frågor till mig är det bara att hugga tag i mig på TS, eller skicka PM här på forumet.

Ser fram emot att få dela detta äventyret med er alla!

Zychoo gillar detta.
  2. Raza

Raza Medlem GW2 Medlem Destiny 2

22
    6
    28
    En kort presentation om mig.

En gammal mmo-räv som spelat sedan kryp-åldern. Just nu hänger man för det mesta i FF14 samt Destiny.
    Går under namnet "Hailix" och varit medlem i Ruthless sedan vi sparkade igång SWTOR-gillet.

Kommer bli skoj att hänga på ett gäng och har ni andra frågor om första Destiny kan jag gärna besvara dom så gott som möjligt.

Cyan, Britney och iShot gillar detta.
  3. satch3l

satch3l Medlem Minecraft Medlem Destiny 2

116
    4
    43
    Tja!

Spelade tidigare i Wildstar sectionen men ser nu fram emot att skjuta mig igenom Destiny 2!
    Är utöver det också en allätare vad gäller spel. Just nu snurrar PUBG, Rocket League och Overwatch på hårddisken.

Går under ett antal alias men vanligast är: Satch3L eller Novido.

Ser fram emot att lära känna er andra guardians här!

Britney, iShot och Zychoo gillar detta.
  4. Gullden

Gullden Medlem GW2 Medlem Destiny 2

20
    5
    3
    Tjenare

Namnet som jag går för irl är Andreas och är en lång trogen mmo spelare med bland annat gw och wow som mina första stora spel, innan det så var det cs 1.3 och framåt samt alla tidigare Battlefield spel. För det medta nu så hänger jag runt PUBG, FORTNITE, GW2, och Destiny, brukar mig pröva på lite diablo i sesongsstarterna men har inte blivit något av denna sesong.

Går under namnet "Gullden" sedan 2005

Jag ser fram imot att få lära känna er och få ett härligt gäng i D2 clanen, cheers!

Britney och iShot gillar detta.
  5. Havoc

Havoc Medlem Destiny 2

215
    10
    43
    Tjena!

Havoc här aka Oskar :) "Gammal" medlem i Ruthless som har varit lite på villovägar men har nu bestämt mig för att börja spela D2 på PC med Ruthless :) varit med i Ruthless mer eller mindre sedan Swtor släpptes.
    Hoppas på mycket roligt spelande och klassiskt Ruthless häng :)

Britney, iShot, Holmen och 1 annan gillar detta.
  6. Zeeshan

Zeeshan Moderator Crew Medlem Destiny 2

232
    16
    63
    En "gammal medlem"

Varit med i Ruthless sedan 2012. men blev aktiv 2014. Lirat wow, lotro, swtor, conan. Testade GW2 Wildstar. Idag är jag aktiv inom de mindre sektionerna inom Ruthless så som, Tom Clancys Ghost Recon/Divison, Ark, Overwatch.

Hoppas nu att Desitny 2 blir nästa steg i spelandet!

/Zishan

Britney och iShot gillar detta.
  7. Holmen

Holmen Medlem Destiny 2 Officer Destiny 2

557
    8
    58
    Oscar! Välkommen tillbaka. Grymt kul att få lira med dig igen! :D

As for myself.. ahem... Jag heter (också) Oscar och är en gammal medlem sedan 2010 innan SWTOR släpptes. Bor i Uppsala och arbetar som rådgivare i en Sveriges banker. Var en av de mest aktiva medlemmarna back in the day i SWTOR vanilla men efter det har jag inte riktigt hittat något spel, där Ruthless representerats i, som jag hållit mig fast vid. Några andra spel som jag spelat under Ruthless' fana är Wildstar, ESO och Guild Wars 2. Alla var relativt kortvariga. Är aktiv just nu i den senaste WoW expansionen i en internationell guild. Tror dock att Destiny 2 kan bli ett spel som får mig slänga in handduken för denna expansion.

Håller tummarna för att ni andra är lika taggade som mig och håller uppe aktiviteten! Bara lite över en månad kvar nu!

Havoc, iShot, Georg och 1 annan gillar detta.
  8. Blix

Blix Medlem Destiny 2

20
    3
    3
    Joina upp med ruthless när Black Desert drog igång, är inte riktigt aktiv i nåt spel just nu.
    Är en gammal cs 1.6 gejmer BloBB hette man där, men går nu för tiden under nickname Blix i dem flesta spel (IRL Jocke)
    Jobbar som takläggare och vill inte att vinter kommer snart!
    Testat och kört hardcore i en hel del mmos, är alldeles för många under åren.

Blir kul att dra igång destiny 2 snart på PC och aima lite:)

Georg och Britney gillar detta.
  9. Cyan

Cyan Medlem Destiny 2

199
    3
    43

Ja det ska bli riktigt kul =) men ännu en gång kommer man få ont i axlarna och ryggen för att Carrya dig ;) <3

Blix gillar detta.
  10. Hreidmar

Hreidmar Medlem Destiny 2

98
    4
    33
    Hreidmar åter ansluter sig under Ruthless stolta banner i Destiny 2.

Jag var tidigare en del av Elder Scrolls Online gillet, samt causal spelare i Battlefield. Har varit lite av en sleeper en längre tid nu med ett lite undan tag vid Blade and Soul men jag hoppas Destiny 2 ska slå på lågan i spelsjälen igen.

För övrigt spelade jag en hel del Destiny på ps4.

> För den som är nyfiken min gamla intro post. <

Highlights med Ruthless

Kimprex, Georg och stubbkrossen gillar detta.
  11. Thelamon

Thelamon Medlem Destiny 2

13
    5
    3
    Oi oi!

Olle heter jag, 28 år och helt ny medlem i Ruthless!
    Har lirat det mesta i RPG/MMORPG-väg men hänger mest på Diablo 3 och Destiny 2 på PS4 för tillfället! (PSN: Thelamon89 för dom som vill adda för lite lir på PS4 fram till PC release).

Har som sagt lirat D2 på PS4 så har rätt bra koll på in-game grejer om någon undrar över något vid PC release :D

12. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

865
    69
    88
    Varmt välkommen till er alla!

Dela sidan