Stäng notis

Varmt välkommen till Ruthless, vi är glada att du har hittat oss!

Du kan läsa mer om oss under Ruthless och du kan hitta mer info om våra spelsektioner under Våra spel.

Så vad väntar du på? Gå med i Sveriges trevligaste spelgemenskap!

Destiny 2 Launch (PC)

iShot 1 oktober 2017

1. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

1.015
    134
    123

Rise Guardians!

Nu smäller det! Tisdagen den 24/10 klockan 19:00 öppnas portarna till Destiny 2 och vi står redo att storma fortet! Eventet kommer att pågå under hela kvällen, och även natten för dem som planerat att sitta uppe!

Ladda upp med energidrickan, kaffet, Coca Colan, tonvis med snacks och ett glatt humör!

Har ni några frågor eller behöver hjälp med något innan eller under eventet så kontaktar ni mig eller Holmen så återkommer vi så fort som möjligt!

Spana även in dessa trådar innan launch om ni inte har redan har gjort det!

Koppla battle.net till forumprofil

Viktigt gällande ansökningar

Officers sökes!

Hur går jag med i klanen?
    Att gå med i vår Destiny klan är väldigt enkelt!
    Först ansöker du till Destiny 2 sektionen här på forumet, klicka här för att komma till ansökningar.
    Sedan ansöker ni om att gå med i klanen som är skapad på Bungies hemsida, som ni hittar här!
    Så var det klart! Nu är du medlem och kan ta del av allt som vi har att erbjuda.
    Besök vår egna sektion här på forumet och presentera dig!
    Här kan du lägga till spelikoner på din profil (Ditt BattleNet konto)

När ni ansöker till klanen är det viktigt att ni gör det med ett Battle.net konto.
    Inga ansökningar som är gjorda med PSN eller XBOX kommer att godkännas.

Releasedagen
    På releasedagen, den 24/10 kommer vi att hålla ett event igång hela dagen för att fira Destinys ankomst till PC.
    Vi kommer att hänga på teamspeak, tagga och hypa upp oss dem sista timmarna innan det är dags, och sedan avnjuta spelet under kvällens gång.

Framtiden
    Redan veckan efter release kommer vi att anordna regelbundna events där vi kör strikes, raids och crucible beroende på vad våra medlemmar är intresserade av. Tanken är att minst två PvE events ska hållas varje vecka, ett för strikes och ett event för raids. Vilka dagar vi kör kommer att avgöras i en omröstning som publiceras samma vecka som spelet släpps.
    Då det har visats intresse för en hardcore grupp kommer en sådan att skapas för dem som verkligen vill ge 110%. Ledaren för denna gruppen ansvarar själv för sina events och fungerar även som en officer i klanen. Om du är intresserad av denna rollen skickar du PM till iShot där du presenterar dig lite lätt, sedan talas vi vid på teamspeak.

Officers
    Vi välkomnar våra nyblivna Destiny 2 officers @Holmen @Zeeshan och @Maulic som kommer att finnas med oss under vår resa i spelet. Dessa tre herrar kommer att hjälpa till med att driva klanen framåt och utveckla den.

Last edited: 23 oktober 2017
    Holmen, DeadlySting, Gullden och 3 andra gillar detta.
  2. blueblood

blueblood Medlem GW2 Medlem Minecraft Medlem Destiny 2

373
    54
    53
    Shit vad spännande detta ska bli! :D Har värmt upp lite på Xbox One så man har lite koll. Kommer tyvärr inte kunna vara med på launchday :( Kommer inte hem till Sverige förens den 28e men då jäklar! Är intresserad av allt :) PvP och PvP

3. Britney

Britney Administrator Ledning Medlem Donator

7.642
    316
    218
    Superpeppad för detta! Ska bli jäkligt rolig launch och förbannat kul att komma igång med lite PvE igen!

4. iShot

iShot Destiny Guildmaster Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Officer Destiny 2

1.015
    134
    123
    Så sjukt hypad! Bara 3 veckor kvar! :D

5. Georg

Georg Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Medlem AoC

2.240
    80
    113
    Ska bli super att köra lite pve och ta ner bossar med ruthless!

Havoc gillar detta.
  6. Britney

7.642
    316
    218
    Det kommer att vara det bästa :D

Georg gillar detta.
  7. satch3l

satch3l Medlem Minecraft Medlem Destiny 2

116
    4
    43
    Den 24e är en Tisdag så får se hur många timmar det blir på kvällen... Men helgen hoppas jag kunna avnjuta till 100% med D2!

8. Britney

7.642
    316
    218
    Håller med, kommer inte bli överdrivet mycket spelande på vardagarna den veckan. Men helgen däremot, då jäklar ska det spelas :D

9. Georg

Georg Ledning Medlem Donator Destiny 2 RuthSub Medlem AoC

2.240
    80
    113
    Köra en swtor start helt enkelt ^^ max lvl under 24 timmar ^^

Havoc gillar detta.
  10. iShot

1.015
    134
    123
    Blir nog att ta ledigt på onsdagen, eller kanske resten av veckan ;)

11. Quue

Quue Medlem Destiny 2

1.187
    20
    103
    Shit får se om det blir en veckostart eller inte. Helgen blir det fullt ös medvetslös iaf.

Britney gillar detta.
  12. Gullden

Gullden Medlem GW2 Medlem Destiny 2

26
    5
    3
    Kommer bli sjukt härligt på PC, kan inte bärga mig då jag är riktig varm i kläderna i PS4 versionen. Skall dock ut med jobbet och leverantörer den 26e så det blir downtime för mig där, men helgen skall det smälla till, skall satsa på att ha 290 light första veckan :p

13. Britney

7.642
    316
    218
    Haha, ja det kanske fungerar denna gången med tanke på att man inte är Guild Leader....för 500 personer xD

14. Cyan

Cyan Medlem Destiny 2

217
    3
    63
    Vilken version av spelet har ni köpt? vilket känns mest värt osv? något som benefittar att köpa dom dyrare? kostade ganska svettigt detta spelet :p

15. Gullden

Gullden Medlem GW2 Medlem Destiny 2

26
    5
    3
    Jag köpte den dyrar för att få alla expansioner med direkt, men annars spelar det ingen roll vilket man köper då vapnena som kommer med inte är så himla bra, man får ett bra vapen direkt när man förhandsbokar spelet ”coldheart” som man blir tilldelas när man når lvl 20:)

16. Britney

7.642
    316
    218
    Har ju jäkligt svårt för att man ska få vapen osv genom att bara köpa spelet eller betala mera.
    Men det lutar iaf för en dyrare för mig med, för att få expansionerna.

Riktigt taggad på detta spelet nu, ser fram emot framtida raidkvällar och events :p

iShot gillar detta.
  17. iShot

1.015
    134
    123
    Håller med dig om detta, sånt kan man leva utan! Kommer ju antagligen att köpa loot crates för en hel månadslön iaf ;)
    Är så sjukt taggad nu! Kommer att vara ledig Tisdag och Onsdag, kanske resten av veckan!

18. blueblood

blueblood Medlem GW2 Medlem Minecraft Medlem Destiny 2

373
    54
    53
    Jag köpte standardversionen, tar och köper DLC allt efter som.

Jag har Coldheart på Xbox-versionen och är inte skitimponderad, men kan tänka mig att vapnet fungerar bättre på PC där man har lite bättre precision.

19. Cyan

Cyan Medlem Destiny 2

217
    3
    63
    Fan har ej läst på nånting men loot crates? menar du man kan PAY TO WIN? =(

20. Zita

Zita Medlem Minecraft Medlem Destiny 2

125
    12
    63
    Nej, tror du endast kan få emotes, shaders, ornaments från loot boxes. Det heter Eververse Trading Company, vart även med i Destiny 1

Dela sidan