Desperados 3 [ Sept 2019 ]

14 juni 2013
1.235
332
128

Spelet är tänkt att släppas i September 2019.
Har man inte spelat just Desperados sedan tidigare men kanske har lirat Commandos: Behind enemy lines och älskade det, så kommer man definitivt älska detta.
Som i de tidigare spelen är det fortfarande den klassiska strategiska gamplayen med vyn ovanifrån.
Olika karaktärer kan spelas samtidigt men de alla har olika egenskaper. Allt ifrån stealth till gunz blazing och man kan ge sig på ett scenario på olika sätt.

Jag ser fram emot detta spel enormt mycket!

Announcement Trailer:

Gameplay:

• Like
Reactions: stubbkrossen
5 november 2013
539
226
103

Spelet är tänkt att släppas i September 2019.
Har man inte spelat just Desperados sedan tidigare men kanske har lirat Commandos: Behind enemy lines och älskade det, så kommer man definitivt älska detta.
Som i de tidigare spelen är det fortfarande den klassiska strategiska gamplayen med vyn ovanifrån.
Olika karaktärer kan spelas samtidigt men de alla har olika egenskaper. Allt ifrån stealth till gunz blazing och man kan ge sig på ett scenario på olika sätt.

Jag ser fram emot detta spel enormt mycket!

Announcement Trailer:

Gameplay:

• Like
Reactions: Swindahl
28 augusti 2011
1.924
115
103
Ser verkligen fram emot detta spel, älskade Desperados när det kom. Var inte riktigt lika förtjust i tvåan. Ny utvecklare för trean men
Mimimi Productions senaste spel "Shadow Tactics: Blades of the Shogun" som är i samma stil som Desperados var riktigt roligt.
Hade den med i mina game of the year 2017 (trots det kom i dec 2016).

Kul att den här typen av spel gör en liten comeback.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.932
Medlemmar
8.457
Senaste medlem
Sexan

Online statistics

Medlemmar online
1
Besökare online
34