Cyberpunk 2077

Georg

Administrator
Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
2.384
149
128
Ett nytt spel från skaparna av The witcher serien. Cyberpunk 2077 förflyttar sig från gröna fält fulla med monster in i framtiden till Night City, en metropol där människor kan köpa modifikationer som gör allt från universala översättare till "Braindance" en sorts VR där du kan ta känna en annan persons tankar, handlingar och känslor som om dem hade varit dina egna. Spelet kommer vara ett first/third person RPG med stor fokus på klassisk RPG, där storyn är dynamisk och ändras efter dina val och hur du väljer att bygga din karaktär. CD Projekt Red har gått ut med att spelet kommer att vara open world och världen kommer vara i storlek av The witcher 3 om inte större. Förutom en singel-player story kommer det även finnas element av multiplayer, vi vet dock inte i nuläget vad detta kommer vara.

CD Project Red har varit mycket helighetsfulla med info om spelet och endast släppt en trailer än så länge. Men nu har dem gått ut och sagt att dem kommer finnas på E3 2018. Tror ni vi får se lite mer information och vad hoppas ni på?

Georg

Administrator
Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
2.384
149
128
Ja the hype is real. Blir det lika bra som witcher så är det några hundra timmar man kommet lägga i det ^^

Robotix

Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
149
5
43
Spännande! Hoppas dom lever upp till hypen ^^ You had me at Cyberpunk

Draxx

Administrator
Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
Donator
3.320
274
183
HELL YES! Detta skall definitivt spelas! :D :D :D

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.898
894
243
Jag hade faktiskt förväntat mig att det skulle vara lite mörkare. Fick en helt annan bild av den första trailern kontra denna.

Sabot

Medlem
Destiny 2
1.035
119
103
Ja, cyberpunk brukar i allmänhet vara lite grådassigt och deprimerande. Vart lite förvånade över det med. Får väldigt mycket GTA-vibbar över själva atmosfären i trailern, vilket så klart inte behöver vara något dåligt - och jag tror nog det kommer vara tillräckligt grått också med tanke på hur jävla gigantiskt det lär bli... större än Witcher 3, och det var ju inget man tog sig igenom i en sittning direkt.

Så länge själva spelet är roligt tror jag inte det har någon betydelse. Samma som för BF V liksom.

Reactions: stubbkrossen

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.898
894
243
Ja, cyberpunk brukar i allmänhet vara lite grådassigt och deprimerande. Vart lite förvånade över det med. Får väldigt mycket GTA-vibbar över själva atmosfären i trailern, vilket så klart inte behöver vara något dåligt - och jag tror nog det kommer vara tillräckligt grått också med tanke på hur jävla gigantiskt det lär bli... större än Witcher 3, och det var ju inget man tog sig igenom i en sittning direkt.

Så länge själva spelet är roligt tror jag inte det har någon betydelse. Samma som för BF V liksom.
Håller med dig. Blev bara så jäkla paff när trailern startade, hade förväntat mig något helt annat verkligen. Men Polackerna vet hur man gör spel, så man lär ju inte bli besviken!

Reactions: Kimprex

Sabot

Medlem
Destiny 2
1.035
119
103
Dem har ju haft en lite showcase av gameplay från det med bakom stängda dörrar, inga kameror och så. Men de som såg det får ju prata om vad de såg, och dem säger att det ser ut som att det kommer att bli något i stil med GTA i first person när man springer runt, men third person när man brummar runt i bilen. På det så är det mer likt typ Deus Ex i hur själva uppdragen utspelar sig med valmöjligheter hur du vill utföra uppdragen o.s.v. Sen har dem ju RPG-aspekter med i hur man bygger karaktären, dialoger och sånt. Release har spekulerats om till 2020, men CDPR har så klart inte sagt något om det.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.898
894
243
Livestream just nu...
Kommer garanterat vara någon som kommer att tolka det hela :p

Reactions: Georg

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.898
894
243
Hehe, var massa kod först, verkar som att dom har börjat med Gameplay nu :O

Draxx

Administrator
Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
Donator
3.320
274
183
HYYYYYPPPPEEEEEEEEE. Det var ingen dålig gameplay preview inte, holy shit!