Conditionmancer

12 oktober 2011
2.008
0
76
SV: Conditionmancer

DizziWizzy skrev:
Ok, jag är övertygad. Blir en förhandsbokning ikväll :)

Om du förhandsbokar, kolla då även att headstart ingår.. tror cdon fortfarande har de kvar..

10 oktober 2011
3.353
304
183

https://buy.guildwars2.com/en/

Pre-access å allt, klappat å klart. Varför vänta på ett fysiskt exemplar?

1 juli 2012
21
0
26

Testade denna build på stresstestet igår. Fungerade riktigt bra tyckte jag.
Man hade dessutom mer kontroll än vad jag trodde från en början. När man switchar till yxa och focus får man ju fler defensive abilities.
Blir väl till att finslipa ytterliggare i natt :>

2 oktober 2011
225
0
41

Ni som har börjat redan hur känns det med necro ? själv får man vänta tills i morgon

27 augusti 2012
2
0
26

Bara spelat till level 7 men måste säga fantastisk klass (eller profession eller vad det heter).
Vad jag märkt hittills är att överlevnadsmässigt är det grymt att ha en bloodfiend som man kan använda som healing maskin. Har precis börjat testa olika vapen kombinationer och måste nog säga att warhorn förmågorna har klart fördelar då dom har lite daze. Vilka vapen combos kör ni som fokuserar mer mot range förmågor(går säkert att läsa sig till men alltid bättre med folks åsikter)?
Har bittert upptäckt att min slöa wowiserade hjärna vill gärna att jag står på en plats och inte hoppar omkring för mycket ;)

//Aschnik

19 augusti 2012
8
0
26

Har en lvl 30 Necromancer, och måste säga att det är riktigt roligt! Jag kör conditions och använder först och främst Scepter/Dagger och har en Axe/Warhorn för swiftnessbuffen i weaponswap. Brukar samla på mig lite mobs, köra well of suffering, den aoe jag har med scepter/dagger, och sedan skill 4 i death shroud så dör allt!! :)

3 oktober 2011
144
0
41

Lyckades självklart bli dyngförkyld i samband med realesen så har bara hunnit/orkat köra till lvl 11. Men har vart riktigt kul än så länge. Har låst upp skillsen för alla vapen men kör för tillfället med Scepter/Dagger och Staff. Mest för att det är det jag fått för mig är bäst för PvP Conditionmancer, så jag vill öva med dom i Pve. Staffen har riktigt fina Aoe spells för Pve också :)

2 oktober 2011
225
0
41

när är det man får Rabid Amulet och Rabid Jewel om man nu ska prova bygga en Conditionmancer

2 oktober 2011
225
0
41

Hej på er.

Hur kör ni och har ni några tips. Har lite svårt att få grepp på necro och hur man ska köra men combos/ vapen/ Conditions/ rotation

Någon som kan detta bättre än mig och kan hjälpa mig lite på traven. Uppskattar svar

2 oktober 2011
2.403
158
128
Sv: SV: Conditionmancer

Junta skrev:
Hej på er.

Hur kör ni och har ni några tips. Har lite svårt att få grepp på necro och hur man ska köra men combos/ vapen/ Conditions/ rotation

Någon som kan detta bättre än mig och kan hjälpa mig lite på traven. Uppskattar svar
la upp en tråd om combos i necro delen av forumet

2 oktober 2011
225
0
41
SV: Sv: SV: Conditionmancer

Georg skrev:
Junta skrev:
Hej på er.

la upp en tråd om combos i necro delen av forumet

Mjo jag läste den men eftersom jag bara är lvl 15 så förstår jag inte så mkt än. Därför jag frågade var ni brukar köra för skill rotation så kan jag försöka förstå och jämföra med den fina länken du la till

2 oktober 2011
2.403
158
128
Sv: Conditionmancer

Sitter på jobbet nu så kan inte kolla allt just nu, men ska skriva lite om hur jag kör när jag kommer hem

2 oktober 2011
225
0
41
SV: Sv: Conditionmancer

Georg skrev:
Sitter på jobbet nu så kan inte kolla allt just nu, men ska skriva lite om hur jag kör när jag kommer hem

Gott Georg! Jag tackar för hjälpen

2 oktober 2011
2.403
158
128

OKej, jag kör då med stav. Så jag har alla mina conditions jag lägger på marken. Jag använder även well of power som omvandlar conditions på mig och alies till boons ( Bra conditions ) När jag lägger den så får jag en combo med min basic attack från min stav som gör att jag får lifesteal på min attack.

2 oktober 2011
225
0
41

Georg skrev:
OKej, jag kör då med stav. Så jag har alla mina conditions jag lägger på marken. Jag använder även well of power som omvandlar conditions på mig och alies till boons ( Bra conditions ) När jag lägger den så får jag en combo med min basic attack från min stav som gör att jag får lifesteal på min attack.

Nice!

Vilka vapen har du valt efter staven ?

Tyckte denna var riktigt bra skriven. Har inte testat än men det lät bra.

http://robinscottsfield.blogspot.se/2012/04/necromancer-dps-build.html#!/2012/04/necromancer-dps-build.html

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.265
Medlemmar
8.687
Senaste medlem
Adooph

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
25