Conan Exiles - Survival, Action, RPG, MMO.

3 juli 2013
285
38
73
Jag skriver en post på discord och kollar om fler tycker det, i så fall ändrar vi det :) Crafting speed ökar jag lite direkt, den är dock redan på dubbel crafting speed men ökar lite till då.

1 september 2011
2.823
121
158
Dock så förstår jag inte hur du postar på Disc och hur kan man svara i den posten då? :wondering:

1 september 2011
2.823
121
158
Så vad händer med mitt önskemål? Blev lixom två svar, varav Imperius tyckte högst x3, medans Lolifister och jag tyckte x3 eller gärna x4 i gathering :)

3 juli 2013
285
38
73
Förlåt för sent svar! Jag har satt harvest på x 3 för att försöka möta så mångas önskemål som möjligt :)

• Like
Reactions: Kimprex
3 juli 2013
285
38
73
Hej alla Ruthlessare :D Vi är tre stycken härifrån som kör väldigt mycket Conan tillsammans. Vi har levlat till 60 på 8 servrar senaste veckorna och valt att lämna samtliga då vi inte får något motstånd efter 2-4 dagars spelande. Vi letar nu efter fler spelare som vill joina oss då vi ska spela på servrar med väldigt stora klaner och starta krig mot dem. Vi letar efter spelare till alla våra teams i klanen, farmers, builders, pvp/raiders m.m. Vi dödar och raidar mycket men vi tillåter inte att spelare i vår klan griefar andra spelare på något sätt så gillar du att spränga bort hela tier 1 baser med syfte att förstöra för andra spelare så får du hitta någon annan att spela med. Känner du att du vill joina oss så svara här eller skicka ett pm till mig.

24 augusti 2011
9.115
1.008
283
Intresset dog ut lite för min del, tror inte vi har så många som lirar fortfarande.

3 juli 2013
285
38
73
Vi är några som kör lite fortfarande men vad jag vet så spelar samtliga Atlas just nu. Jag själv är ganska övertygad om att jag kommer att komma tillbaka till Conan någon gång men just nu är det 100% Atlas för mig i alla fall.

3 juli 2013
285
38
73
Om det är någon i Ruthless som fortfarande spelar Conan Exiles eller är sugna på att testa så är det en väldigt kul server som har wipe 18:00 ikväll.

Empire Gaming:
IP - 51.89.153.114:7777
Discord - https://discord.gg/

Settings är följande:
• 5x Harvest.
• 7x XP.
• Max Clan Size 8.
• Free starter pack.
• Option to apply for 48H startup-protection.
• Raid-hours - 19-22 (UK/servertime) Sunday-Thursday. 19-23 (UK/servertime) Friday-Saturday.

• Mods: Pippi, Warrior Mutator Incl. No balance, LitMan Item Stack, Pickup+ and Lemurian Architect.

De har en in-game market där man kan farma ihop olika valutor för att handla thralls, resurser, armor, tools osv.
De har väldigt aktiva admins som är väldigt hjälpsamma.
De har även just nu en omröstning om mounted PvP ska vara tillåtet vilket det just nu ser ut som det blir förbjudet. (Mounted PvP är väldigt obalanserat just nu och med många spelare online så kan man slå genom saker och träffa spelare för servern hinner inte med när man rider)

Last edited:

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.129
Medlemmar
8.577
Senaste medlem
halle91

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
10