Citadel: Forged with Fire

Britney 13 juli 2017

Tags:
  1. Kimprex

Kimprex Medlem BDO Medlem GW2 Medlem SWTOR Medlem

185
    24
    43
    Jag sitter iaf i Spelrum 4 nu på TS, precis tankat klart så kommer joina på Westshore om de går.

2. Maulic

Maulic Medlem BDO Medlem

221
    6
    43
    Vi bytte till Citadeleurope 10 så alla kunde spela. Vid ca 3:30 blev det en uppdate och efter det så var det nästan spelbart :D

3. Britney

Britney Administrator Ledning Community Manager Medlem Destiny 2

7.012
    106
    198
    Hmm, kan inte komma in på någon server utan att bli utkickad till mainmenu :(
    Testar senare idag eller imorgon igen. Annars blir det refund tills det blir stabilare :)

4. Maulic

Maulic Medlem BDO Medlem

221
    6
    43
    Kommer vara lite problem. Men sånt som händer när man spelar PVE O:)

5. Kimprex

185
    24
    43
    Tyvärr har ju skaparna Blue Isle Studios kontor i Toronto, Canada.

Så när vi spelarna då i Europa får prime time att spela så börjar de jobba. Så när vi vill in samtidigt som de jobbar med servrarna så blir de tyvärr ingen bra kombination utan en del problem och det får vi nog räkna med i någon dag till, innan de blir stabilare.
    Det är ju trots allt bara Early Access :) Så bara att bita ihop, det blir bättre, och nu har vi samtidigt också stora möjligheter att påverka hur det fortlöper med feedback om features etc.

6. Britney

Britney Administrator Ledning Community Manager Medlem Destiny 2

7.012
    106
    198
    Är med er helt och hållet, men jag är så trött att betala för spel som "kanske blir bättre" eller som "bara e.a. spel, det blir snart bra". Jag tänker inte betala för spel som inte fungerar, helt ok med E.A. spel, men det måste vara spelbart :)

Men som sagt, om det blir bättre snart så är jag gärna med och spelar :D

7. Kimprex

185
    24
    43
  8. Kimprex

185
    24
    43
    Många patcher har kommit sen senaste posten, med både content och fixes.

Jag rör mig på diverse servrar och tycker att de är problemfritt nu, de är fullt spelbart och de problem så som hög MS, dålig FPS ligger hos servern och inte spel mässigt vad jag upplever det som :)

Dela sidan