Carbine Studios och Wildstar läggs ner.

Diskussion i 'Andra Spel' startad av Metaz, 10 september 2018.

1. Metaz

Medlem Skribent Medlem Minecraft Crew Medlem WoW Destiny 2 Donator RuthSub

Mottagna gillanden:
    72
    Trofépoäng:
    88
  2. stubbkrossen

Medlem Medlem WoW Medlem AoC

Mottagna gillanden:
    66
    Trofépoäng:
    53
    Tråkigt, det var så jag fann ruthless. Men saker har sin tid.

3. Rowsie

Medlem Destiny 2

Mottagna gillanden:
    9
    Trofépoäng:
    43
    Mycket tråkigt, gillade verkligen Wildstars gameplay och PvP var riktigt rolig, synd bara att de gjorda många dåliga val.

RIP

4. Britney

Britney Administrator
    Ledning Medlem Medlem WoW Donator

Mottagna gillanden:
    726
    Trofépoäng:
    243
    Oj, lite förvånad måste jag nog säga. Men inte helt oväntat... Aldrig varit med om en sån dålig launch som Wildstar, jag kommer ihåg som det var igår när dom annonserad att dom skulle släppa spelet på sommaren 2014. Jag blev väldigt förvånad, hade spelat beta sedan hösten 2013 och i varje stream jag gjorde för Wildstar Sverige så sa jag samma sak när någon frågade när jag trodde att spelet skulle släppas "Vintern 2014 utan tvekan". Det var inte ett färdigt spel när det släpptes, det hade behövts väntas lite till plus det faktum att spel säljer och håller generellt bättre när dom släpps på vintern.

Hur som helst är det tråkigt som fan. Har många fina minnen från den tiden i mitt liv, driva Ruthless + Wildstar Sverige var bland det roligaste jag gjort.
    Otroligt roligt att driva den bästa fansite:n någonsin tillsammans med @Seyo @Ebanon @Georg @Sinzan @Annieloy

Farväl Wildstar och Carbine, du kommer vara ihågkommen! (framförallt era DevSpeak :D):skull:

Och måste ju även länka introt som jag använde för varje stream... Fortfarande en utav dom bästa fanmade soundstrack:en någonsin.

5. Georg

Georg Administrator
    Ledning Medlem Destiny 2 Medlem AoC Donator RuthSub

Mottagna gillanden:
    133
    Trofépoäng:
    128
    NOOOOOOO SO SAD! Fuck vad jag saknar detta spelet :(

6. Quue

Medlem Medlem WoW Destiny 2 Officer World of Warcraft

Mottagna gillanden:
    53
    Trofépoäng:
    113
    Gillade Wildstar men som Britney sa tidigare, det skulle släppts senare. Stalker var en av de roligaste "Rogue"-liknande klasserna jag någonsin spelat.

RIP JP Higgenbottom

7. Sabot

Medlem Destiny 2 Donator RuthSub

Mottagna gillanden:
    87
    Trofépoäng:
    68
    Gick väl samma väg till möts som de flesta andra MMOs... som Britney sa så släpptes det för tidigt och det fanns noll att göra efter man levlat klart typ :(

Dela sidan

1. (Tråkigt GDPR meddelande) Den här sidan använder cookies.
    Genom att fortsätta använda denna sajt godkänner du användandet av dessa.
    Stäng notis