Call of Duty: Modern Warfare

24 augusti 2011
9.083
988
243
Nya CoD blir till synes en reboot utav serien, utvecklas av Infinity Ward och släpps 25 oktober!

Jag är faktiskt jävligt taggad för detta, tror det kan bli riktigt bra.

Nedanför har lite lite trailers och annat gött!

Tack till Yogibovich för länken

1564822401563.png

16 juni 2018
3
1
23
Vill skaffa det, ser väldigt lovande ut. Men vet dock inte om jag kommer skaffa det på en gång. Jag menar, titta på hur senaste blev. Efter nått år eller så så började dom sakta förstöra spelet med lootboxes, och monetization.

• Like
Reactions: Molin
14 juni 2013
1.236
336
128
Spawnade in lite folk på Twitch som körde open alpha och ja.. vad ska man säga ?
Jag blev inte imponerad alls.
Med det sagt är och har nog CoD varit ett spel som inte passar mig helt enkelt .
Blir inget köp här men hoppas att ni som köper det blir tillfredsställda och lever upp till *the old good Times*

24 augusti 2011
9.083
988
243
Betan var iaf överraskande roligt. Blir ett köp för min del, och ltie go SP på det också :D

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.957
Medlemmar
8.476
Senaste medlem
DaggeN86

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
39