Black Ops 4

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Call of Duty Black Ops 4 släpps denna veckan, 12 oktober för att vara exakt!
Kommer inkludera Battle Royal läge som dom flesta nya spelen gör nu för tiden :p

Jag har själv blivit lite sugen på detta, tycker det ser ganska vettigt ut. Både Battle Royal och Zombie läget drar mig ganska rejält måste jag säga. Har nog inte spelat CoD aktivt sedan MW2, men detta lockar som sagt!
Tänkte kolla intresset lite för att se vilka som kommer att lira :D? Trailer har ni nedanför!

Last edited:
  • Like
Reactions: blueblood

blueblood

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
425
73
53
Jag och frugan kommer spela :) Antagligen mest vanlig MP, men jag är definitivt sugen på att prova på Zombies och BattleRoyal

• Like
Reactions: Molin

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Haha, inte enkelt. Nu ska det dessutom släppas redan imorgon (11/10) :D

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Ni som lirat, vad tycker ni? Är väldigt sugen på Battle Royal och Zombie :p

Havoc

Medlem
Destiny 2
294
37
73
Var ett tag sen jag spelade ett COD (AW) så för mig är det lite att bli van med efter kört PUBG å Fortnite där i mellan xD
Men jag gillar upplägget och känslan. Dok tror jag att jag skulle ha mer roligt att spela med andra x'D

• Like
Reactions: blueblood and Molin

Voorhees

Medlem
Donator
Medlem AoC
137
29
78
Jag började också spela det lite. Och har nog inte spelat CoD sedan Modern Warfare 2. Men det är gött med lite snabb action ibland. Fast snart släpps ju Fallout 76.... ;)

Men håller med Havoc..... :)

• Like
Reactions: Havoc
239
1
43
Spelat PUBG i snart 1000h så skönt o spela lite Blackout nu. Men black ops 4 har riktigt bra gunplay och gillar känslan. Bara hojta till om någon vill lira.

Havoc

Medlem
Destiny 2
294
37
73
Tja allihop! Har spelet en massa COD nu och jag vill hitta mer folk som spelar... fram för allt Black out men spelar lite "MP" också.. ;) Tveka inte att adda mig på Battle net! :) Havoc#2623

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Lirade lite igår med kollegan, utöver att jag typ inte fattade något i början med talisman och gudar osv så måste jag säga att dom fortsätter leverera fruktansvärt bra känsla i spelet. Vapnen och movement sitter fan 100% alltså, riktigt go känsla.

Spelade endast Zombie-läget, gick la sådär, kom till lvl typ 30 innan vi fattade hur man gick vidare xD
Hur som helst, roligt som fan!

8
1
23
Kör själv en del Nomalt game mode o zombie, otroligt nog så är BR inte min starka sida.
Nötat detta spel nu ett bra tag (x

• Like
Reactions: Havoc

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Insåg förövrigt typ 1 dag efter vi hade lirat att det var oändlighets-spelläge och att man inte kunde komma vidare :laughing:
Hur som helst så är det roligt... BR lyckades vi ganska bra med konstigt nog, kom 2-3 plats säkert 5/6 gånger... Det var inte riktigt samma "Wow-känsla" som när man kom i dom placeringarna på PUBG, men fortfarande tillfredsställande.

Körde även gamla klassiska team deathmatch och konstigt nog levererade man faktiskt någorlunda fortfarande :p

8
1
23
Insåg förövrigt typ 1 dag efter vi hade lirat att det var oändlighets-spelläge och att man inte kunde komma vidare :laughing:
Hur som helst så är det roligt... BR lyckades vi ganska bra med konstigt nog, kom 2-3 plats säkert 5/6 gånger... Det var inte riktigt samma "Wow-känsla" som när man kom i dom placeringarna på PUBG, men fortfarande tillfredsställande.

Körde även gamla klassiska team deathmatch och konstigt nog levererade man faktiskt någorlunda fortfarande :p
Jag o min polare try-hardar normalt gamemode just nu, tror min polare sitter på prestige 5 och jag 3. Vi kör även med dubbel exp så.

Alla challenges är brutala, speciellt när det kommer till Garrison pistolen. My god, not easy. Så ja man kan typ säga att det är ett oändligt spel (x

Deras BR har jag vunnit nu ett par gånger sen jag skrev sist. Vill verkligen inte veta hur många gånger jag har blivit "#2" eller "#3".

CoD:Bo4 är ett fast-paced csgo spel med Perk elements :p

Elzior

Medlem
Destiny 2
519
209
103

Ni som ännu inte köpt spelet men har velat testa på det eller helt enkelt sitter hemma med speltorka !
Har nu möjligheten att testa på spelet i en vecka helt kostnadsfritt från och med 17:e januari och sträcker sig ända till den 24:e

Dock viktigt att tillägga detta gäller endast "Battle Royale-läget" i spelet

Happy Hunting Soldiers