Battlefield V

SoakedTeaLeaf

Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
Donator
Officer AoC
Medlem AoC
276
138
83
Antingen missförstår jag dig eller så missförstår du nog det dom försöker förmedla.
Yus, ett missförstånd från min sida. Kommunikation och tolkning är lite av en labyrint. Trott att skärmen visade något skapat av de som kritiserat ytligt vad gäller genus/kön själva (vilket gjort mig till slut lite trött och sorgsen, och grundade min respons på), och inte att Dice stod bakom det (i tron att det handlade om ett mer privat party). Ett vågat "eff off" måste jag i så fall säga. Ber om ursäkt för avstyrningen, insåg inte att det var ironi från Dice och därmed var ovanskrivna respons riktad i fel kontext.

Last edited:

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.898
894
243
Det där är ju dock en sanning med modifikation.
Hela marknaden rör sig neråt just nu. Absolut har BFV en del i varför det har gått sämre för EA's aktie, men det är definitivt inte uteslutet p.g.a. BFV.
Men så mycket som den har gått ner beror till huvudsak inte på Battlefield.

Reactions: Elzior

Sabot

Medlem
Destiny 2
1.035
119
103
Jaså, går det dåligt för spelbranschen? Någon som gett sig på en förklaring till varför det är så, eller är det spartider som börjat rulla in bara?

Elzior

Medlem
Destiny 2
486
178
68
Håller med dig till 100% Molin allt beror ju inte på BFV och japp man ser marknaden rör sig neråt just nu

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.898
894
243
Jaså, går det dåligt för spelbranschen? Någon som gett sig på en förklaring till varför det är så, eller är det spartider som börjat rulla in bara?
Nej, inte bara spelbranschen utan snarare hela marknaden just nu. Ser man på aktier generellt sett sedan september ish så har dom flesta rasat med nästan 10-60%

Reactions: stubbkrossen
484
46
58
Alltså säger bara en sak.
Ge oss flera kartor som är av känsla av BF1942 OCH har historisk anknytning som ALLA som någonsin hört talas som vet om.
e.x Omaha Beach, Stalingrad, Iwo Jima, Ja vad som helst från Normandy.

Flera kartor NU!

Swindahl

Medlem
Donator
1.206
306
128
Alltså säger bara en sak.
Ge oss flera kartor som är av känsla av BF1942 OCH har historisk anknytning som ALLA som någonsin hört talas som vet om.
e.x Omaha Beach, Stalingrad, Iwo Jima, Ja vad som helst från Normandy.

Flera kartor NU!
Får hoppas att det kommer..... men just nu är det väl det förbannade j*vla skit battleroyal-modet som de slösar tid på.... Blir så förbannad på att BFV går den vägen.. å SLUTA JA VET ATT DE ÄR FÖR ATT DRA FOLK Å PENGAR, men de skiter jag farao i.
Grymt äckligt att de inte kan låta bli att..

Reactions: stubbkrossen

Swindahl

Medlem
Donator
1.206
306
128
Om EA och DICE kunde förutse Apex och hur stort det skulle bli så hade det kanske varit värt att INTE göra ett BR av BFV... men men. Gjort är gjort.
Lycka till BFV, vi ses aldrig igen!
Ha de så kult på restaurangen !

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.898
894
243
Battlefield V Firestorm har fått ett release datum, 25 mars är det som gäller!