Kommer lätt att köpa, men trailern .. "Meh" för att va ärlig. Som @Britney sa, det kändes lite väl färgglatt, eller ?
Någon som vet mer i detalj... vad detta som följer med deluxe edition är ?
---------------------------------------------
20 veckoleveranser med Airlift
Du får --------> avgörande <--------förnödenheter med 20 veckoleveranser med Airlift som alla innehåller ett anpassningsföremål.
---------------------------------------------
Asså... om så... nej... i wont even go there..... FY F*N EA om ni gör det igen!!!!
Haha, what?Så vad jag misstänker är att dessa Ammo & Medic packs som support & medics släpper i alla BF spel nu kommer i veckoleveranser?
Så man typ istället för lootboxes måste köpa sig mer ammo eller så kallade " veckoleveranser" ?
Vips står vi där ingame och ingen har ammo eller medpack. Support spelare vill inte slösa sina dyra ammo boxar på random public players etc...
Eller?
Ne men bf är ju gått ifrån historiskt korekt i multiplayer ganska mycket de senaste spelen, typ snipra med carl gustav etc. Tror mer på deras singelplayer story. Blir det lika bra story telling som i bf1 så kommer vi få det bra i höstDet är nog loot boxes för cosmetics. www.thesixthaxis.com
Men på äkta företag-som-gjort-alla-förbannade-manér så har väl EA döpt om dem för att kunna spela dumma när folk börjar påpeka att det är loot boxes.
Ärligt så kanske det inte ens är det... hittar ingen info alls om vad "airlift" faktiskt har för funktion i spelet. Det ser väl iaf ut som att det inte är samma fiasko som tidigare.
Men ja... som någon som är väldigt militärhistoriskt intresserad måste jag ju säga att detta är det mest förvirrande slaget under WW2 jag någonsin sett. Det må vara fiktivt och det gör säkert inte spelet varken bättre eller sämre... men ärligt, wtf is going on i den här trailern?