Battlefield Hardline

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Nytt Battlefield med ett helt nytt koncept (för Battlefield).
Kolla videon nedanför för att få all info om det nya BF-spelet!
Battlefield Hardline Gameplay

Vad tycker ni?

14 april 2012
321
1
43
SV: Battlefield Hardline

Får ärligt talat mest gta / payday vibbar. Kan bli mycket fet men kan också åka i soptunnan snabbare än tåget om dom misslyckas

3 oktober 2011
630
0
56

Så länge som de verkligen får till känsla på fordonen så det skiljer sig från fordon till fordon, samt att gadgets är så fritt att använda vartsomhelst som de säger...
Ja då kan det nog bli en riktig rolig upplevelse att testa spela.

8 maj 2014
68
0
6

Rarity skrev:
... åka i soptunnan snabbare än tåget om dom misslyckas

Det ser helt ärligt inte så kul ut (enligt mig) förstår inte varför dom valde den här subgenren

24 augusti 2011
9.117
1.008
283

Testat det lite nu och det är riktigt underhållande. Jag tror dock att det beror mycket på hur laget spelar. Man måste verkligen ha någon slags plan.

Ska bli kul och testa alla olika sakerna. Men det jag testat än så länge var riktigt roligt!

14 juni 2013
1.241
339
128

Här är lite gameplay från ChaBoyyHD.

www.youtube.com/watch?v=0jSG-oPaLH0&list=UUTUeeW9zXgvDOcNltfCCXNQ

Visst, "alla" spel är roliga när man kör med clan/community , men som alla BF spel är clanscenen inte alls stor och det blir pubstomp i slutändan.
Därför drar jag slutsatsen att detta är inget spel för mig iaf.
Hade hoppats på ett mer taktiskt liknande spel som typ SWAT 4, inte ett reskin på BF4.
Kanske kommer det några roliga gamemodes, indeed, men jag tänker inte ge 599-699kr ?? för detta, + premium säkert , eller?

28 september 2012
1.097
149
128

Har blandade känslor.. Känns som BF3 med ett nytt gamemode imo. Visst är det beta, men so far så har det enbart varit en stor RPG-fest när jag har spelat. BF:BC2 all over again!

18 mars 2014
80
1
53

Kollat lite streams på twitch och andra videos och tycker inte det är så imponerande som titeln skulle kunna vara.
DICE kanske inte haft så mycket med projektet att göra mer än namnet att göra och istället låtit EA/Visceral bestämma. Finns ju redan ett annat mmo-spel i grenen "tjuv och polis" (ABP) så konceptet är ju inte nytt för mig.
Inget spel jag kommer satsa mina pengar på ivf.

5 november 2013
541
232
103

Har betan och spelat en del och kommer nog inte köpa spelet är mer sugen på "Rainbow Six Siege"

11 november 2013
57
0
31

Har spelat spelet och tycker det är grymt kul. Men jag har svårt att se att de skall kunna göra detta till ett eget spel, bättre med en expansion till bf4 typ.

26 maj 2014
4
0
1

vid första timmarnas intryck känns heist som en förbättrad version av obliteration i bf4 och blood money som en helt okej game mode med, dock känns menyer och hud sämre

sen verkar de inte ha den uppdaterade versionen av latency som bf4 fick nyligen så blir mycket att man dör bakom väggar och dyl vilket är bs

28 september 2012
1.097
149
128

Är det bara jag eller är spelet sjukt dåligt optimerat? Får skumma FPS lagg när jag zoomar med snipers och liknande. Och detta spelet är no biggie för min pc :3

8 februari 2014
106
7
63

Av det jag testat fungerar det riktigt bra på min dator, så där har jag inget att klaga på. Men jag har oandra sidan bara lirat 2 banor så har ingen känt av några fpsdrops eller konstigheter.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.194
Medlemmar
8.617
Senaste medlem
SmokeAdrianos

Online statistics

Medlemmar online
1
Besökare online
20