Battlefield 1

14 juni 2013
1.241
339
128
Nya DLCn erbjöd 2 nya maps.
Vad jag kan säga ensålänge så är de infantry baserade.
En stor bana, en liten ( nästan åt COD hållet faktiskt... ).
Men överlag, mycket roliga maps!

• Like
Reactions: Gummibrallan
24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Någon som är sugen på köra någon spelkväll och lira dom "nya" kartorna?
Inte spelat på ett tag, men det finns ju alltid lite BF sug :p

13 mars 2014
504
50
73
Nya DLC Apocalypse är släppt för Premium spelare.

Min stora fråga och förundran är .... VART FAN ÄR OPERATIONS för detta DLC?

Om Dice inte gjort någon Operations till detta DLC så är det fan skandal och så jävla dåligt gjort av dom.
Vad jag ser är bara Conquest och 3 st maps.
Dom har 2 st väldigt bra kartor i denna DLC, Paschendale och Somme.
Den 3:e Italy kartan är en fullständig Sniper katastrof. Eller rättare sagt alla spelar snipers. Om man nu gillar det så ha så skoj.

Det enda jag spelar är Operations så att dom inte har med Operations gör mig fly förbannad.

Är det inte någon här på Ruthless som jobbade på DICE? Är det helt 100% att det inte kommer Operations till DLC Apocalypse?
Om inte så kan du ju hälsa dom att BF communityt är besvikna och att det är ytters önskvärt med Operations till DLC Apocalypse.

:(

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Helt missat detta... Riktigt coolt!!
Det jag gillar mest är att det kommer kunna (förhoppningsvis) appliceras på andra Frostbite spel :D

• Like
Reactions: Sabot
2 oktober 2011
1.046
128
103
Helt missat detta... Riktigt coolt!!
Det jag gillar mest är att det kommer kunna (förhoppningsvis) appliceras på andra Frostbite spel :D
Neural-networks kan appliceras på alla spel tror jag... de flesta iaf! :D Det som är mest intressant i min mening är om det inom någon snar framtid är möjligt att köra neural-networks på detta sätt i en kvantdator. Teoretiskt sett skulle det möjliggöra att AIn kan spela igenom alla möjliga händelseförlopp i t.ex. en BF-match samtidigt ist för att behöva köra, dö, köra, dö, o.s.v. tills matchen är slut, och lära sig spelet på en bråkdel av den tid det tar nu. Hur vida det skulle vara av någon användning vet jag dock inte :D

14 juni 2013
1.241
339
128
Sveriges bästa support ( som jag va en gång i tiden :D ) levererar som vanligt: *klappar mig själv på axeln*

• Like
Reactions: Molin
24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Haha, vackert att se!
Kanske spika någon kväll och hoppa in och dominera?

Jag vart fan lite sugen på att lira BF3 eller 4 igen också!

• Like
Reactions: Swindahl

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.194
Medlemmar
8.617
Senaste medlem
SmokeAdrianos

Online statistics

Medlemmar online
1
Besökare online
20