Battlefield 1

28 september 2012
1.097
149
128
Lägg gärna till mig på origin Mayday__Swe
Använder endast TeamSpeak på dagtid, om dottern inte sover middag just då.
Är jag på TeamSpeak så är jag i Battlefield 1 rummet. Skulle kunna vara där även om dottern sover, men då kan jag inte använda mikrofon, utan bara höra vad ni säger. Det är väl bättre än inget.

Tar och addar dig nästa gång jag ska lira! :)

16 september 2017
17
4
3
Körde en stund i förmiddags, blev frånkopplad och sen tog det ett tag innan jag kunde koppla upp igen och då var det ont om servers och de som var uppe var halvtomma.
Det kom även en spel uppdatering.
Kan varit något planerat? Men inget jag läst.
Trist när man väl satt sig för att lira lite.

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Spelet är HELT brutet...
Rubberband och lagg som fan. Vette fan vad Dice håller på med alltså..

14 juni 2013
1.241
339
128
Beror på server samt folket. Har man typ 3-5st med ping över 100 så börjar det. Enligt Reddit-folket. Så folk tror att det har å göra med att "lagcompensatorn" ballar ur.

24 augusti 2011
9.117
1.008
283
Konstigt, släppte helt för mig när jag undvek Operation eller Conquest. Kanske hade med antal spelare att göra då.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.194
Medlemmar
8.617
Senaste medlem
SmokeAdrianos

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
22