Battlefield 1

28 september 2012
1.097
149
128
SV: Battlefield 5

"Titan assault", låter ju lite som 2145! Men om den lappen stämmer och inte är fake så känns ju allt lite hit och dit, östfront mot soviet med futuristiska DLCs?

2 oktober 2011
647
5
58
SV: Battlefield 5

WW2 med den spelmotorn och LJUDET som går att få ur den...rysningar! Håller tummarna för det.

2 oktober 2011
2.403
158
128
SV: Battlefield 1

Ja vi får se ^^WW1 är svårt att få rätt så hoppas det inte blir att alla står i var sitt hål och sniprar ^^

28 augusti 2014
383
0
41

Britney skrev:
Activisions reaktion på trailern.
www.youtube.com/watch?v=9fohNO3_1rU

Jag gillar båda spelen, men tycker Activision och IW gjorde fel val genom att gå på rymdtemat. Allt folk vill ha är ett simpelt krigsspel på marken, inga jetpacks, inga galna rymdraketer och så vidare. Att de gjort en remaster på COD4 kommer få folk att köpa Legacy Edition, lite emot sin vilja, men folk kommer att uppskatta COD4 i slutändan, och vi får hoppas på att Sledgehammer (det är Sledgehammers tur nästa år va?) respekterar spelarnas tankar och tar oss tillbaks till CoDs ursprungliga tema, fast en ny titel. Hade IW gjort MW1.5 eller något så hade det räddat hela CoD.

Jag gillar även starkt BF och att de nu tagit rätt beslut och valt WW1 som tema är helt fantastiskt och de förtjänar det positiva de får på trailern (om de inte klantar till det i år igen då).

Nonetheless, uppskattar alltid videos som denna, även om jag "tycker lite synd" om Activision och IW för tillfället ;)

10 oktober 2011
3.353
304
183

Ser lovande ut!

Av ren nyfikenhet Kattungen, vad för typ av jobb har du på DICE?

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.194
Medlemmar
8.617
Senaste medlem
SmokeAdrianos

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
20