Ashes of Creation Info-länkar

Demander

Medlem
Medlem AoC
152
43
53
Tror de fortfarande har migrationsproblem. Jag kommer åt sidan där dt står vad jag har köpt osv men inte någon länk till forumet. Du får väl kolla in på deras discord och se.

• Like
Reactions: Gankovix

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.936
918
243
Sökte lite snabbt på det och det verkar som att dom haft problem med att hela databasen blivit förstörd.

• Like
Reactions: Demander

SoakedTeaLeaf

Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
Donator
Officer AoC
Medlem AoC
280
139
83
Steven 29/12-2018 skrev:
Web Accounts: We have been working to resolve the migration issues with accounts for the website, these issues may take until the end of next week to resolve, and we will be extending the December cosmetics to allow players ample time to access those if they cannot currently. Username recovery and password recovery options are being worked on and we will send out an email when those are complete.
Kan inte logga in alls, så får invänta till senare och testa igen. Tills dess, lite gladare nyheter!

Margaret Krohn är nu anställd som Community Marketing Lead. Känt till henne sedan release av Planetside 2, för att sedan ha dykt upp i mitt flöde då och då i rollspelssessioner på twitch/youtube här och där. Hon hade nyligen en AMAA på reddit, sammanställt i länken nedan. Trevlig läsning!

• Like
Reactions: Demander

SoakedTeaLeaf

Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
Donator
Officer AoC
Medlem AoC
280
139
83
Hamnat lite på efterkälken med uppdateringar på forumet. Länkar till en sammanfattning av en Q&A de hade tidigare i februari. För att hålla er uppdaterade med nyheter, FAQ, och annat sött så rekommenderar jag starkt deras discord-kanal.