[Arma3] Kortare filmklipp

7 mars 2018
43
47
38

Youtube klipp från OP Hilltop hussle, tyvärr kunde jag inte plocka höjdpunkter från hela uppdraget då inte allt spelades in.. men det blir bättre till nästa gång! (inte smart att försöka spela in med för lite diskutrymme).

• Like
Reactions: Ave
30 augusti 2011
1.065
110
143
Youtube klipp från OP Hilltop hussle, tyvärr kunde jag inte plocka höjdpunkter från hela uppdraget då inte allt spelades in.. men det blir bättre till nästa gång! (inte smart att försöka spela in med för lite diskutrymme).
"Aktivera Windows" hahaha

• Like
Reactions: wicKe
7 mars 2018
43
47
38
"Aktivera Windows" hahaha
Ja, jag vet. Har inte orkat lösa det efter att jag köpte datorn och tydligen var det windows 7 som medföljde till datorn fejk och det syntes när jag uppdatera till win10 :S Starta insamling så jag får ett win10? :'D

D

Deleted member 8033

Guest
Vem tyckte det var en bra ide att bjuda med mig igen? ^^

• Like
4 april 2018
67
71
43
Jag vill bara påpeka att samma bil kom tillbaka till mig o Ver när vi ensamma försökte försvara objektet, Jävligt dedikerad förare alltså.

Last edited:
  • Like
Reactions: Deleted member 8033
D

Deleted member 8033

Guest
Välkomna till vår nya tråd för kortare filmklipp från diverse Arma 3 spel.
Denna tråden är precis som det står, endast till för kortare filmklipp.
Dvs. Highlights, roliga stunder, etc.

• Like
7 mars 2018
43
47
38
Highlight film från söndagens operation. hoppas det uppskattas. Som vanligt blir inte allting perfekt då jag lyckats fibbla med ljudet lite men det går framåt iaf!

• Like
Reactions: Ave and npx
4 november 2017
98
117
53
Synd att ingen filmade fån andra vinkeln, skulle vara roligt att see den kroppen komma flygande förbi Ami och se henne springa för livet

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.957
Medlemmar
8.476
Senaste medlem
DaggeN86

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
31