Apex Legends - Free 2 Play

10 oktober 2011
3.341
291
183
Det här spelet har ju fullkomligt exploderat, och det med rätta. Helt gratis, inget girigt pay-to-win-system, rolig gameplay, du är snabbt tillbaka i nästa match utan massa onödig väntan, bra karta (ser fram emot fler). Ser fram emot att lira mycket mer av detta!

9 december 2012
916
85
88
Det här spelet har ju fullkomligt exploderat, och det med rätta. Helt gratis, inget girigt pay-to-win-system, rolig gameplay, du är snabbt tillbaka i nästa match utan massa onödig väntan, bra karta (ser fram emot fler). Ser fram emot att lira mycket mer av detta!
Jag har provat lite och jag tycker det är väldigt mycket mer väntan än vad jag hade förväntat mig.
Väntan på en match är nästan som Overwatch.
Dör man så är det mer väntan så jag har lämnat och letat ny match.
En tutorial för varje karaktär hade varit önskvärd då deras skills är väldigt olika :)

Jag vet inte om jag gillar det ens. Beroende på var hoppledaren vill landa så kan det ta 5 minuter innan man ens möter på motstånd och man dör alldeles för snabbt (+ att jag är kass så det hjälper ju inte) ;)

24 augusti 2011
9.031
950
243
Testade igår för första gången, det var fan riktigt roligt. Fastnade direkt för det, gillade flytet, klass-systemet och kartan.
Loot-systemet fungerade och väldigt mycket bättre än t.e.x PUBG och BO4.

Blir att lira mera kommande dagar :D

• Like
Reactions: Lerb and Draxx

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.871
Medlemmar
8.401
Senaste medlem
DennisSeava

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
26