Antistasi säsong III

4 april 2018
61
69
43
1094

Tjenare folket! Välkomna till Säsong tre av Antistasi med Ruthless Arma Milsim. Denna säsong går vi tillbaka till våra rötter och spelar på Altis i nutid. vi kommer ha planerade spelkvällar samt spontana speltillfällen där vi är 3-4 personer på Discord och vi kickar igång servern, så var social om du vill ha chansen att spela extra! Är ni intresserade att vara med kommentera nedan eller säg till mig på annat sätt.

Datum för start. 08-07-2019, 18:00 på TS. Jag kommer vara ledig ifrån 08-07 så det kommer bli många spontana speltillfällen under en två vecko period så var uppmärksamma på Discord när meddelandet om att servern kickas igång kommer eller bara var social eller fråga om folk är intresserade. Vi kommer även ha planerade spelkvällar på onsdagar 19:00 och Söndagar 18:00, då föreningen har sommar uppehåll efter 07-07.

I förra säsongen av Antistasi spelade vi som Polska rebeller under WW2 där vi slogs emot Tyska och Sovjetiska styrkor. Vi krossade kampanjen ganska fort och gjorde ett extremt bra jobb att slå ner fienden! Har ingen exakt siffra över tid eller liknande men tog oss lika lång tid att ta vår första bas i Säsong 1 som det tog oss att vinna säsong 2, ungefär. Stor shoutout till följande soldater som gjorde ett bra jobb, Rosslan, Exerion, Crowley, Wicke, Selkan, Gröten och Npx. (glömde jag nån sparka mig hårt på smalbenet)

Vi har också denna session bjudit in SGU (en annan klan) att spela lite Antistasi med oss, i förhoppningen att bygga bättre relationer mellan klanerna.

Jag har skrivit lite saker om Antistasi och några är lite utdaterade men är du intresserade av att lära dig mer så har du följande länkar.

(Alla tider eller liknande på trådarna som länkas är utdaterade och ska ignoreras)

Vi kommer spela med följande moddar denna gång.

Jag finns tillgänglig för frågor eller funderingar.

Alla stavfel eller liknande är Exerions fel.

Bild för förstasidan
1095

Attachments

Last edited:
  • Like
Reactions: wicKe, npx and Ave